Method and experienceды ұйымдастыру
МақсатыTeachersді жоғары әдістемелік мәдени рухта тәрбиелеу және өз еңбегінің сапасы мен нәтижесінде талап қоя білудің маңызды бағыты- оқыту тәжірибесінде ұтымды, тиімді әдістерді шығармашылықпен игеру. Оқушылардың таңымдық, ойлау қызметін жандандырып терең, берік білімді, іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.
Міндеті:
- Method and experienceды ұйымдастыру.
- Барлық типтегі сабақтарды өткізудің жоғары әдістемелік деңгейін қамтамасыз ету.
- Шығармашылықпен жұмыс істейтің мұғалімдердің іс-тәжірибесінің тиімді тұстарын айқындау, жинақтау, тарату.
- Оқу-тәрбие үрдісінде жаңа педагогикалық технологияларды ендіру.
№ | Тақырыбы | Қыркүйек | Қазан | Қараша | Желтоқсан | Қаңтар | Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр |
1 | 2021-2022 жылға арналған ӘНХ танысу. 2020-2021 оқу жылының әдістемелік жұмысына сараптама және жаңа оқу жылына оқу үрдісінің сапалылығы мен тиімділігін арттыру ,әдістемелік қамтылуы бойынша тапсырмалар мен міндеттер. | Ұйымдастыру жұмыстары. Бірлестіктің жұмыс жоспарын бекіттіру. Teachersдің күнтізбелік –тақырыптық жоспарларын тексеру, бекіту. | Пән апталықтарын өткізу кесте сін жасау. I тоқсан қортындысы, оқытудың сапасы мен үлгерімін бақылау | II тоқсан қортындысы , оқытудың сапасы мен үлгерімін бақылау | Мектептегі инновациялық жұмыстар бағытын ұйымдастыру ІІІ тоқсан қорытындысы, оқытудың сапасы мен үлгерімін бақылау | Жыл дық қоры тынды бойын ша оқушылардың білім сапасын анықтау | ||||
2 | Практикалық жұмыс нәтижесі | 5-сыныптардың орта буынға бейім деу жағдайын бақы лау, сауал нама алу. | Эстетикалык және АӘД пәндер негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруын бақылау. Жас мамандармен дөнгелек үстел: «Жобалау қазіргі уақыттың оқыту талабы» Жас маманға тоқсандық қорытындыларды шығару бойынша әдістемелік көмек көрсету. | . Teachersдің өзара сабаққа қатысу туралы тәжірибе алмасу. | Жас маманның сабағына қаты су. | Жас мамандар апталығын өткізу. | Үйірме нәтижесі. Оқушылардың үздік шығармашылық жұмыстарын сараптау және баспасөзге жолдау. | |||
3 | Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Сауалнама жүргізу. | «Қиын оқушы лар» тобы балаларына арналған қосымша сабақтар жүйесін, уақытты тиімді пайдалан уын ұйымдастыру. | . | ||||||
4 | Дарынды оқушылармен жұмыс | Сауалнама алу. Жұмыс жоспарын құру және бекіту | Дарынды оқушылармен жүргізіліп отыр ған жұмыстарды қадағалау. | Ғылыми, щығармашылық жұмыстарды айқындап, өзара «Менің ғылыми жобам» тақырыбында дарынды балалар арасында сайыс өткізу. | Аудан көлелемінде өтілетін іс-шараларға қатысу | Көркем өнерпаздар байқауын өткізу | ||||
5 | Әдістемелік шаралар | Оқыту сапасын арттыру арқылы оқушылардың интеллектуалдық деңгейін көтеру. | Эстетикалык және АӘД пәндерін оқытуда жаңа технологияны пайдалану» | Қауіпсіз дөңгелек жарысы | ||||||
6 | Үлгі көрмелер | Мектепішілік ата- аналар жыйналысында көрме ұйымдастыру | ||||||||
7 | Пән кабинеттеріндегі жұмыс | Ақылы кабинеттерді ағынды тексеруден өткізу | Дидактикалық материалдарды индекстеу, картатека жасау, ретке келтіру. | |||||||
8 | Ашық сакбақтар | Эстетикалық Және АӘТД пәндерінің он күндігі. | Жас мамандар апталығын өткізу | Әдістемелік бірлес тік мүшелерінің ашық сабақ тар, сынып тан тыс шара лар, педкеңестерде, дөңге лек үстелдерге, семинарларға қатысуын талдау. | ||||||
9 | Сыныптан тыс оқыту жұмыстары | Қызы бардың бізі бар | Салауатты өмір салты мыз Досжанова Н.Т. |