«Химия» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7-сынып. Пән мұғалімі М.Умирхалыкова
«Химия» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7-сынып
Жылына 34 с, аптасына 1 c.
Авторлары: Оспанова М.Қ., Белоусова Т.Г., Аухадиева Қ.С. Алматы «Мектеп» баспасы 2017жыл
7 сынып | Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны | |||
1-тоқсан | 2-тоқсан | 3-тоқсан | 4-тоқсан | |
ББЖБ | 1 | 1 | ||
ТЖБ | 1 |
Жұмыс түрлері | 7 сынып |
Демонстрациялар | 4 |
Зертханалық тәжірибелер | 11 |
Практикалық жұмыстар | 4 |
Сабақ № | Ауыспалы тақырыптар | Сабақтардың тақырыптары | Оқудың мақсаттары | Cағат саны | Мерзімі | Ескерту |
1-тоқсан | ||||||
1 | 7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар (4 c.) | Химия пәні. №1 практикалық жұмыс «Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» | 7.1.1.1 -химия ғылымының нені оқытатынын білу 7.1.1.2 -химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну | 2 | ||
2 | Элемент, қоспа және қосылыс. №1 зертханалық тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру» | 7.4.1.1 -элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну 7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу; 7.4.1.3 -элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу 7.4.1.4 -қосылыстардың және элементтердің физикалық қасиеттері туралы алған білімдерін қоспа құрамындағы таныс емес заттарды ажыратуға қолдана алу | 1 | |||
3 | Қоспаларды бөлу әдістері. №2 зертханалық тәжірибе «Ластанған ас тұзын тазарту» | 7.4.1.5 -қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу 7.4.1.6 -қоспаны бөлуге негізделген тәжірибені жоспарлау және өткізу | 1 | |||
4 | 7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі (4 c.) | Физикалық және химиялық құбылыстар. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» | 7.1.1.3 -физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату | 1 | ||
5 | Заттардың агрегаттық күйлері ББЖБ | 7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру | 1 | |||
6 | Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» | 7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру | 1 | |||
7 | №1 бақылау жұмысы ТБЖБ | 1 | ||||
8 | Қыздыру үдерісі №5 зертханалық тәжірибе «Судың қайнау үдерісін зерттеу» | 7.1.1.6 -судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру | 1 | |||
2-тоқсан | ||||||
9 | 7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар (4 с.) | Атомдар мен молекулалар | 7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу | 1 | ||
10 | Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар | 7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу 7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу 7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу | 1 | |||
11-12 | Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар ББЖБ | 7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу 7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу; 7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу | 2 | |||
13 | 7.2В Ауа. Жану реакциясы (2с.) | Ауа. Ауаның құрамы №6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы» | 7.3.1.1-ауа құрамын білу; 7.3.1.2 -заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу 7.3.1.3 -атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну | 1 | ||
14 | №2 бақылау жұмысы ТБЖБ | 1 | ||||
15/16 | Жану үдерісі № 2 практикалық жұмыс/көрсетілім «Күкірттің, фосфордың, темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру» ББЖБ | 7.3.1.4 -затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін білу 7.3.1.5 -тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысалдар келтіру 7.3.1.6 -заттардың таза оттекте жақсырақ жанатындығын түсіну 7.3.1.7 -металдар мен бейметалдардың жануы кезінде оксидтер түзілетіндігін білу | 1 | |||
3-тоқсан | ||||||
17-18 | 7.3А Химиялық реакциялар (4с.) | Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар. №7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықтау». №8 зертханалық тәжірибе «Хлорсутек қышқылының бейтараптану реакциясы» | 7.3.4.1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу 7.3.4.2 -химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу 7.3.4.3 -рН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу 7.3.4.4 -«антацидтік заттарды» қолдану мысалында қышқылдардың бейтараптануын түсіну | 2 | ||
19 | Сұйылтылған қышқылдардың металдармен әрекеттесуі. №9 зертханалық тәжірибе «Мырыштың сұйылтылған тұз қышқылымен әрекеттесуі». №10 зертханалық тәжірибе «Сутекке сапалық реакция» | 7.2.2.1 -сұйылтылған қышқылдардың қолдану аяларын және олармен жұмыс жасау ережелерін атау 7.2.2.2 -сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық реакциясын жүзеге асыру | 1 | |||
20 | Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі. № 3 практикалық жұмыс «Сұйылтылған қышқылдар мен карбонаттардың әрекеттесуі. Көмірқышқыл газына сапалық реакция» ББЖБ | 7.2.2.4 -кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу жәнекөмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру | 1 | |||
21 | 7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі (2 с.) | Химиялық элементтердің периодтық кестелерін құру тарихы | 7.2.1.1 -И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру | 1 | ||
22 | Периодтық кестенің құрылымы | 7.2.1.2 -периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар | 1 | |||
23 | 7.3ССалыстырмалы атомдық масса және қарапайым формула (3 с.) | Салыстырмалы атомдық масса | 7.1.2.8 -Жердегі элементтердің басым бөлігі планеталардың қалыптасу кезінде пайда болған изотоптар қоспасы түрінде кездесетіндігін түсіну 7.1.2.9 -табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну 7.1.2.10 -салыстырмалы атомдық массаның анықтамасын білу | 2 | ||
24 | Валенттілік. Химиялық формулалар. ББЖБ | 7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу | 1 | |||
25 | №3 бақылау жұмысы ТБЖБ | 1 | ||||
26 | Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу | 7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу | 1 | |||
4-тоқсан | ||||||
27-28 | 7.4A Адам ағзасындағы химиялық элементтер (3 с.) | Тағам құрамындағы қоректік заттар. № 4 практикалық жұмыс «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау» | 7.5.1.1 -тағам өнімдерін химиялық заттардың жиынтығы деп түсіну; 7.5.1.2 -тағамдық өнімдердің бір қатарын: көмірсулар (крахмал), нәруыз, майларды білужәне анықтай алу | 2 | ||
29 | Адам ағзасындағы химиялық элементтер. Тыныс алу үдерісі. №11 зертханалық тәжірибе «Тыныс алу үдерісін зерттеу» ББЖБ | 7.5.1.3 -адам ағзасына кіретін элементтерді (О, С, Н, N, Ca, P, K) білу; 7.5.1.4 -тыныс алу үдерісін түсіндіру | 1 | |||
30-31 | 7.4B Геологиялық химиялық қосылыстар (4 с.) | Пайдалы геологиялық химиялық қосылыстар. Кен құрамы | 7.4.2.1 -Жер қыртысында көптеген пайдалы химиялық қосылыстар барын түсіну; 7.4.2.2 -кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу; 7.4.2.3 -металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттау | 2 | ||
32 | Қазақстанның пайдалы қазбалары ББЖБ | 7.4.2.4 -Қазақстан қандай минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын білу; | 1 | |||
33 | № 4 бақылау жұмысы ТБЖБ | 1 | ||||
34 | Минералдарды өндірудің экологиялық аспектілері | 7.4.2.5 -табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделеу | 1 |
Календарно-тематическое планирование
7 класс
34 ч. в год,1 ч. в неделю
Авторы: Оспанова М.Қ., Белоусова Т.Г., Аухадиева Қ.С. Издательства: Алматы «Мектеп» 2017жыл
№ | Разделы/сквозные темы | Темы/Содержание раздела долгосрочного плана | Цели обучения | Количество часов | Сроки | Заметки |
1-я четверть | ||||||
1 | 7.1А Введение в химию. Чистые вещества и смеси (3 ч.) | Предмет химии.Практическая работа №1 «Правила техники безопасности и знакомство с лабораторным оборудованием» | 7.1.1.1 -знать, что изучает наука химия 7.1.1.2 -знать и понимать правила техники безопасности при работе в химической лаборатории и кабинете | 1 | ||
2 | Элемент, смесь и соединение. Лабораторный опыт №1 «Сравнение смесей веществ и их соединений» | 7.4.1.1 -понимать элемент (простое вещество) как совокупность одинаковых атомов 7.4.1.2 -знать, что чистое вещество состоит из одинаковых атомов или молекул 7.4.1.3 -различать понятия: элемент (простое вещество), смесь и соединение | 1 | |||
3 | Способы разделения смеси. Лабораторный опыт № 2«Очистка загрязненной поваренной соли» | 7.4.1.5 -знать виды смесей и способы их разделения 7.4.1.6 -уметь планировать и проводить эксперимент по разделению смесей | 1 | |||
4 | 7.1В Изменения состояния веществ (4 ч.) | Физические и химические явления. Лабораторный опыт № 3 «Изучение признаков химических явлений» | 7.1.1.3 -различать физические и химические явления | 1 | ||
5 | Агрегатные состояния вещества | 7.1.1.4 -знать различные агрегатные состояния веществ и уметь объяснять структуру твердых, жидких и газообразных веществ согласно кинетической теории частиц | 1 | |||
6 | Процесс охлаждения. Лабораторный опыт № 4 «Изучение процесса охлаждения» | 7.1.1.5 -изучить процесс охлаждения, построить кривую охлаждения и проанализировать ее, объяснить свои наблюдения, согласно кинетической теории частиц | 1 | |||
7 | Суммативное оценивание за четверть | 1 | ||||
8 | Процесс нагревания. Лабораторный опыт № 5 «Изучение процесса кипения воды» Сор | 7.1.1.6 -изучить процесс кипения воды, построить кривую нагревания и проанализировать ее, объяснить свои наблюдения, согласно кинетической теории частиц | 1 | |||
2-я четверть | ||||||
9 | 7.2А Атомы. Молекулы. Вещества (4 ч.) | Атомы и молекулы Химические элементы. Простые и сложные вещества | 7.1.2.1 -знать различие атомов и молекул 7.1.2.2 -знать, что каждый химический элемент обозначается символом и является определенным видом атомов 7.1.2.3 -классифицировать элементы на металлы и неметаллы 7.1.2.4 -классифицировать вещества на простые и сложные | 1 | ||
10-11 | Состав и строение атома. Изотопы. СОР | 7.1.2.5 - знать протон, электрон, нейтрон и их расположение в атоме, массу, заряд 7.1.2.6 -знать строение атома (p+, n0, e-) и состав атомного ядра первых 20 элементов; 7.1.2.7- знать понятие «изотоп» | 2 | |||
12 | 7.2В Воздух. Реакция горения (3 ч.) | Воздух. Состав воздуха. Лабораторный опыт № 6 «Горение свечи» | 7.3.1.1 -знать состав воздуха; 7.3.1.2 -знать, что при горении веществ расходуется кислород, входящий в состав воздуха 7.3.1.3 -понимать значение охраны атмосферного воздуха от загрязнения | 1 | ||
13 | Процесс горения. | 7.3.1.4 -знать условия горения вещества и продукты реакции горения | 1 | |||
14 | Суммативное оценивание за четверть | 1 | ||||
15/16 | Практическая работа №2/Демонстрация «Сравнение реакций горения серы, фосфора, железа в воздухе и кислороде» СОР | 7.3.1.5 -приводить примеры легковоспламеняющихся, горючих и негорючих веществ 7.3.1.6 -понимать, что вещества лучше горят в чистом кислороде, чем на воздухе 7.3.1.7 - знать, что при горении металлов и неметаллов образуются оксиды | 1 | |||
3-я четверть | ||||||
17-18 | 7.3АХимические реакции (4 ч.) | Природные кислоты и щелочи. Индикаторы. Лабораторный опыт № 7 «Изучение кислотности и щелочности среды растворов». Лабораторный опыт № 8 «Реакция нейтрализации хлороводородной кислоты» | 7.3.4.1 -знать, что свойства «кислотность» и «мылкость» могут быть признаками некоторых природных кислот и щелочей 7.3.4.2 -знать химические индикаторы– метиловый оранжевый, лакмус, фенолфталеин и изменение их окраски в различных средах 7.3.4.3 -уметь определять кислоты и щелочи с использованием универсального индикатора, на основе рН шкалы 7.3.4.4 -понять нейтрализацию кислот на примере применения антацидных средств | 2 | ||
19 | Реакции разбавленных кислот с металлами. Лабораторный опыт № 9«Взаимодействие цинка с разбавленной соляной кислотой» Лабораторный опыт № 10Качественная реакция на водород» | 7.2.2.1 -называть области применения и правила обращения с разбавленными кислотами 7.2.2.2 -исследовать реакции разбавленных кислот с различными металлами и осуществлять на практике качественную реакцию на водород | 1 | |||
20 | Реакции разбавленных кислот с карбонатами. Практическая работа №3 «Взаимодействие карбонатов с разбавленными кислотами. Качественные реакции на углекислый газ» СОР | 7.2.2.3 -исследовать реакции разбавленных кислот с некоторыми карбонатамии осуществлятьна практике качественную реакцию на углекислый газ | 1 | |||
21 | 7.3В Периодическая таблица химических элементов (2 ч.) | История создания Периодической таблицы химических элементов | 7.2.1.1 -знать и сравнивать классификации элементов на примере работ И. Дёберейнера, Дж. Ньюлендса, Д.И. Менделеева | 1 | ||
22 | Структура Периодической таблицы | 7.2.1.2 - знать и описывать структуру периодической таблицы: группы и периоды | 1 | |||
23 | 7.3С Относительная атомная масса. Простейшие формулы (3 ч.) | Относительная атомная масса | 7.1.2.8 -понимать, что большинство элементов на Земле встречаются в виде смеси изотопов, образовавшихся при формировании планет 7.1.2.9 -понимать, что атомные массы химических элементов, имеющие природные изотопы, являются дробными числами 7.1.2.10 –знать определение относительной атомной массы химических элементов | 1 | ||
24 | Валентность. Химические формулы. Расчет относительной молекулярной массы соединения по формуле СОР | 7.1.2.11 -уметь правильно составлять формулы биэлементных химических соединений, используя названия элементов, валентность и их атомные соотношения в соединениях 7.1.2.12 -рассчитывать относительную молекулярную/формульную массу по формуле химического соединения | 1 | |||
25 | Суммативное оценивание за четверть | 1 | ||||
26 | Решение задач | 1 | ||||
4-я четверть | ||||||
27-28 | 7.4A Химические элементы и соединения в организме человека (3 ч.) | Питательные вещества в составе продуктов питания. Практическая работа № 4 «Определение питательных веществ в составе пищи» | 7.5.1.1 -понимать продукты питания как совокупность химических веществ 7.5.1.2 -знать и уметь определять некоторые питательные вещества: углеводы (крахмал), белки, жиры | 2 | ||
29 | Химические элементы в организме человека. Процесс дыхания. Лабораторный опыт № 11 «Исследование процесса дыхания» СОР | 7.5.1.3 -знать элементы, входящие в состав организма человека (О, С, Н, N, Ca, P, K) 7.5.1.4 -объяснять процесс дыхания | 1 | |||
30-31 | 7.4B Геологические химические соединения (4 ч.) | Полезные геологические химические соединения. Состав руды | 7.4.2.1 -понимать, что земная кора содержит много полезных химических соединений 7.4.2.2 -понимать, что некоторые минералы и полезные природные соединения относятся к рудам 7.4.2.3 -описывать процесс переработки руды для получения металла | 2 | ||
32-33 | Полезные ископаемые Казахстана. Экологические аспекты добычи минералов Сор | 7.4.2.4 -знать, какими минеральными и природными ресурсами богат Казахстан и их месторождения 7.4.2.5 -изучить влияние добычи природных ресурсов на окружающую среду | 2 | |||
34 | Суммативное оценивание за четверть | 1 |