«Химия» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7-сынып. Пән мұғалімі М.Умирхалыкова » Ескелді ауданы
Жетісу облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "М.Маметова атындағы орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Химия» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7-сынып. Пән мұғалімі М.Умирхалыкова
09
март
2022

«Химия» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7-сынып. Пән мұғалімі М.Умирхалыкова




«Химия» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар

7-сынып

Жылына 34 с, аптасына 1 c.

Авторлары: Оспанова М.Қ., Белоусова Т.Г., Аухадиева Қ.С.      Алматы «Мектеп» баспасы  2017жыл

7 сынып

Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

ББЖБ


1


1

ТЖБ




1


Жұмыс түрлері

7 сынып

Демонстрациялар 

4

Зертханалық тәжірибелер

11

Практикалық жұмыстар

4



Сабақ №

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыптары

Оқудың     мақсаттары

Cағат саны

Мерзімі

Ескерту


1-тоқсан



1

7.1А

Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар

(4 c.)

Химия пәні.

№1 практикалық жұмыс 

«Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық  құрал-жабдықтармен танысу» 

7.1.1.1 -химия ғылымының нені оқытатынын білу

7.1.1.2 -химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну

2



2

Элемент, қоспа және қосылыс.

№1 зертханалық     тәжірибе «Заттар қоспалары мен олардың қосылыстарын салыстыру»

7.4.1.1 -элементті (жай зат) бірдей атомдардың  жиынтығы     ретінде түсіну

7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу; 

7.4.1.3 -элемент (жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу

7.4.1.4 -қосылыстардың және элементтердің физикалық қасиеттері туралы алған білімдерін қоспа құрамындағы таныс емес заттарды ажыратуға қолдана алу

1



3

Қоспаларды бөлу әдістері.

№2 зертханалық     тәжірибе «Ластанған ас тұзын тазарту»

7.4.1.5 -қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу

7.4.1.6 -қоспаны бөлуге негізделген тәжірибені жоспарлау және өткізу

1




4

7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі

(4 c.)


Физикалық және химиялық құбылыстар.

№3 зертханалық  тәжірибе 

«Химиялық реакциялардың белгілері»

7.1.1.3 -физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

1



5

Заттардың агрегаттық күйлері

ББЖБ

7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру

1



6

Салқындау үдерісі

№ 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау,  бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру

1



7

1 бақылау жұмысы     ТБЖБ

1



8


Қыздыру үдерісі

№5 зертханалық  тәжірибе 

«Судың қайнау үдерісін зерттеу»

7.1.1.6 -судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру

1




2-тоқсан



9

7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар

(4 с.)


Атомдар мен молекулалар

7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу

1



10

Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу

7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу

7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу

1



11-12

Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

ББЖБ

7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу

7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу;

7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу

2



13

7.2В Ауа. Жану реакциясы

(2с.)

Ауа. Ауаның құрамы

№6 зертханалық  тәжірибе «Балауыз шамның  жануы»

7.3.1.1-ауа құрамын білу;

7.3.1.2 -заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу

7.3.1.3 -атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну

1




14

2 бақылау жұмысы  ТБЖБ

1



15/16


Жану үдерісі

№ 2 практикалық жұмыс/көрсетілім

«Күкірттің, фосфордың, темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру»

ББЖБ

7.3.1.4 -затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін білу

7.3.1.5 -тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысалдар келтіру

7.3.1.6  -заттардың таза оттекте жақсырақ жанатындығын түсіну

7.3.1.7 -металдар мен бейметалдардың жануы кезінде оксидтер түзілетіндігін  білу

1




3-тоқсан



17-18

7.3А

Химиялық реакциялар

(4с.)

Табиғи қышқылдар мен негіздер. Индикаторлар.

№7 зертханалық     тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықтау».

№8 зертханалық     тәжірибе «Хлорсутек қышқылының бейтараптану реакциясы»

7.3.4.1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу

7.3.4.2 -химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу

7.3.4.3 -рН шкаласы  негізінде әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу

7.3.4.4 -«антацидтік заттарды» қолдану мысалында қышқылдардың бейтараптануын түсіну

2



19

Сұйылтылған қышқылдардың металдармен әрекеттесуі.

№9 зертханалық  тәжірибе 

 «Мырыштың сұйылтылған тұз қышқылымен әрекеттесуі». 

№10 зертханалық  тәжірибе 

«Сутекке сапалық реакция»

7.2.2.1 -сұйылтылған қышқылдардың қолдану аяларын және олармен жұмыс жасау ережелерін атау

7.2.2.2 -сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық реакциясын жүзеге асыру

1



20

Сұйылтылған қышқылдардың карбонаттармен әрекеттесуі.

№ 3 практикалық жұмыс

«Сұйылтылған қышқылдар мен карбонаттардың әрекеттесуі. Көмірқышқыл газына сапалық реакция»

ББЖБ

7.2.2.4 -кейбір карбонаттардың сұйылтылған қышқылдармен реакцияларын зерттеу жәнекөмірқышқыл газының сапалық реакциясын жүзеге асыру


1



21

7.3В Химиялық элементтердің периодтық кестесі

(2 с.)

Химиялық элементтердің периодтық кестелерін құру тарихы 

7.2.1.1 -И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс,  

Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру

1



22

Периодтық кестенің құрылымы

7.2.1.2 -периодтық кестенің құрылымын  білу және сипаттау: топтар мен периодтар

1



23

7.3ССалыстырмалы атомдық масса және қарапайым формула

(3 с.)

Салыстырмалы атомдық масса

7.1.2.8 -Жердегі элементтердің басым бөлігі планеталардың қалыптасу кезінде пайда болған изотоптар қоспасы түрінде кездесетіндігін түсіну

7.1.2.9 -табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну

7.1.2.10 -салыстырмалы атомдық массаның анықтамасын білу 

2



24

Валенттілік. Химиялық формулалар.

ББЖБ

7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу

1



25

3 бақылау жұмысы   ТБЖБ

1



26


Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу

7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу

1




4-тоқсан



27-28

7.4A Адам ағзасындағы химиялық элементтер

(3 с.)

Тағам құрамындағы қоректік заттар.

№ 4 практикалық жұмыс «Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау»

7.5.1.1 -тағам өнімдерін химиялық  заттардың жиынтығы деп түсіну;

7.5.1.2 -тағамдық өнімдердің бір қатарын: көмірсулар (крахмал), нәруыз, майларды білужәне анықтай алу

2



29

Адам ағзасындағы химиялық элементтер.

Тыныс алу үдерісі.

№11 зертханалық     тәжірибе 

«Тыныс алу үдерісін зерттеу»

ББЖБ

7.5.1.3 -адам ағзасына кіретін элементтерді (О, С, Н, N, Ca, P, K) білу; 

7.5.1.4 -тыныс алу үдерісін түсіндіру

1



30-31

7.4B Геологиялық химиялық қосылыстар

(4 с.)

Пайдалы геологиялық химиялық қосылыстар. Кен құрамы


7.4.2.1 -Жер қыртысында көптеген пайдалы химиялық қосылыстар барын түсіну;

7.4.2.2 -кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу; 

7.4.2.3 -металды алу үшін кенді өңдеу үдерісін сипаттау

2



32

Қазақстанның пайдалы қазбалары

ББЖБ

7.4.2.4 -Қазақстан қандай минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын білу; 


1



33

№ 4 бақылау жұмысы  ТБЖБ

1



34


Минералдарды өндірудің экологиялық аспектілері 


7.4.2.5 -табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделеу

1





Календарно-тематическое планирование 

7 класс

34 ч. в год,1 ч. в неделю

Авторы: Оспанова М.Қ., Белоусова Т.Г., Аухадиева Қ.С.     Издательства: Алматы «Мектеп»   2017жыл


Разделы/сквозные темы

Темы/Содержание раздела долгосрочного плана

Цели обучения

Количество часов

Сроки 

Заметки 


1-я четверть 



1

7.1А Введение в химию. Чистые вещества и смеси

(3 ч.)

Предмет химии.Практическая работа №1 «Правила техники безопасности и знакомство с лабораторным оборудованием»

7.1.1.1 -знать, что изучает наука химия

7.1.1.2 -знать и понимать правила техники безопасности при работе в химической лаборатории и кабинете 

1



2

Элемент, смесь и соединение.

Лабораторный опыт №1 «Сравнение смесей веществ и их соединений»

7.4.1.1 -понимать элемент (простое вещество) как совокупность одинаковых атомов

7.4.1.2 -знать, что чистое вещество состоит из одинаковых атомов или молекул

7.4.1.3 -различать понятия: элемент (простое вещество), смесь и соединение


1



3

Способы разделения смеси.

Лабораторный опыт № 2«Очистка загрязненной поваренной соли»


7.4.1.5 -знать виды смесей и способы их разделения

7.4.1.6 -уметь планировать и проводить эксперимент по разделению смесей

1



4

7.1В Изменения состояния веществ

(4 ч.)


Физические и химические явления.

Лабораторный опыт № 3 «Изучение признаков химических явлений»

7.1.1.3 -различать физические и химические явления

1



5

Агрегатные состояния вещества 

7.1.1.4 -знать различные агрегатные состояния веществ и уметь объяснять структуру твердых, жидких и газообразных веществ согласно кинетической теории частиц 

1



6

Процесс охлаждения.

Лабораторный опыт № 4 «Изучение процесса охлаждения»

7.1.1.5 -изучить процесс охлаждения, построить кривую охлаждения и проанализировать ее, объяснить свои наблюдения, согласно кинетической теории частиц

1



7

Суммативное оценивание за четверть

1



8


Процесс нагревания.

Лабораторный опыт № 5 «Изучение процесса кипения воды»

Сор

7.1.1.6 -изучить процесс кипения водыпостроить кривую нагревания и проанализировать ее, объяснить свои наблюдения, согласно кинетической теории частиц

1





2-я четверть



9

7.2А

Атомы. Молекулы. Вещества

(4 ч.)

Атомы и молекулы

Химические элементы. Простые и сложные вещества

7.1.2.1 -знать различие атомов и молекул

7.1.2.2 -знать, что каждый химический элемент обозначается символом и является определенным видом атомов

7.1.2.3 -классифицировать элементы на металлы и неметаллы

7.1.2.4 -классифицировать вещества на простые и сложные 

1




10-11

Состав и строение атома. Изотопы.

СОР


7.1.2.5 - знать протон, электрон, нейтрон и их расположение в атоме, массу, заряд

7.1.2.6 -знать строение атома (p+, n0, e-) и состав атомного ядра первых 20 элементов;

7.1.2.7- знать понятие «изотоп»

2



12

7.2В Воздух. Реакция горения

(3 ч.)

Воздух. Состав воздуха.

Лабораторный опыт № 6 «Горение свечи»

7.3.1.1 -знать состав воздуха;

7.3.1.2 -знать, что при горении веществ расходуется кислород, входящий в состав воздуха

7.3.1.3 -понимать значение охраны атмосферного воздуха от загрязнения

1



13

Процесс горения.


7.3.1.4 -знать условия горения вещества и продукты реакции горения 

1



14

Суммативное оценивание за четверть

1



15/16

Практическая работа №2/Демонстрация 

 «Сравнение реакций горения серы, фосфора, железа в воздухе и кислороде»

СОР

7.3.1.5 -приводить примеры легковоспламеняющихся, горючих и негорючих веществ

7.3.1.6 -понимать, что вещества лучше горят в чистом кислороде, чем на воздухе

7.3.1.7 - знать, что при горении металлов и неметаллов образуются оксиды

1




3-я четверть



17-18

7.3АХимические реакции

(4 ч.)

Природные кислоты и щелочи. Индикаторы.

Лабораторный опыт № 7 «Изучение кислотности и щелочности среды растворов».

Лабораторный опыт № 8 «Реакция нейтрализации хлороводородной кислоты»

7.3.4.1 -знать, что свойства «кислотность» и «мылкость» могут быть признаками некоторых природных кислот и щелочей

7.3.4.2 -знать химические индикаторы– метиловый оранжевый, лакмус, фенолфталеин и изменение их окраски в различных средах

7.3.4.3 -уметь определять кислоты и щелочи с использованием универсального индикатора, на основе рН шкалы

7.3.4.4 -понять нейтрализацию кислот на примере применения антацидных средств

2



19

Реакции разбавленных кислот с металлами.

Лабораторный опыт № 9«Взаимодействие цинка с разбавленной соляной кислотой»

Лабораторный опыт № 10Качественная реакция на водород»



7.2.2.1 -называть области применения и правила обращения с разбавленными кислотами

7.2.2.2 -исследовать реакции разбавленных кислот с различными металлами и осуществлять на практике качественную реакцию на водород

1



20

Реакции разбавленных кислот с карбонатами.

Практическая работа №3 «Взаимодействие карбонатов с разбавленными кислотами. Качественные реакции на углекислый газ»

СОР

7.2.2.3 -исследовать реакции разбавленных кислот с некоторыми карбонатамии осуществлятьна практике качественную реакцию на углекислый газ


1



21

7.3В Периодическая таблица химических элементов

(2 ч.)

История создания Периодической таблицы химических элементов

7.2.1.1 -знать и сравнивать классификации элементов на примере работ 

И. Дёберейнера, Дж. Ньюлендса, 

Д.И. Менделеева 

1



22

Структура Периодической таблицы

7.2.1.2 - знать и описывать структуру периодической таблицы: группы и периоды

1



23

7.3С Относительная атомная масса. Простейшие формулы

(3 ч.)


Относительная атомная масса

7.1.2.8 -понимать, что большинство элементов на Земле встречаются в виде смеси изотопов, образовавшихся при формировании планет 

7.1.2.9 -понимать, что атомные массы химических элементов, имеющие природные изотопы, являются дробными числами    

7.1.2.10 –знать определение  относительной атомной массы химических элементов 

1



24

Валентность. Химические формулы. 

Расчет относительной молекулярной массы соединения по формуле

СОР

7.1.2.11 -уметь правильно составлять формулы биэлементных химических соединений, используя названия элементов, валентность и их атомные соотношения в соединениях 

7.1.2.12 -рассчитывать относительную молекулярную/формульную массу по формуле химического соединения 

1



25

Суммативное оценивание за четверть

1



26

Решение задач

1




4-я четверть



27-28

7.4A     Химические элементы и соединения в организме человека

(3 ч.)

Питательные вещества в составе продуктов питания.

Практическая работа № 4 «Определение питательных веществ в составе пищи»

7.5.1.1 -понимать продукты питания как совокупность химических веществ

7.5.1.2 -знать и уметь определять некоторые питательные вещества: углеводы (крахмал), белки, жиры


2



29

Химические элементы в организме человека. 

Процесс дыхания.

Лабораторный опыт № 11 «Исследование процесса дыхания»

СОР

7.5.1.3 -знать элементы, входящие в состав организма человека (О, С, Н, N, Ca, P, K)

7.5.1.4 -объяснять процесс дыхания 

1



30-31

7.4B Геологические химические соединения

(4 ч.)

Полезные геологические химические соединения. Состав руды


7.4.2.1 -понимать, что земная кора содержит много полезных химических соединений

7.4.2.2 -понимать, что некоторые минералы и полезные природные соединения относятся к рудам

7.4.2.3 -описывать процесс переработки руды для получения металла

2



32-33

Полезные ископаемые Казахстана. 

Экологические аспекты добычи минералов 

Сор

7.4.2.4 -знать, какими минеральными и природными ресурсами богат Казахстан и их месторождения

7.4.2.5 -изучить влияние добычи природных ресурсов на окружающую среду 

2



34

Суммативное оценивание за четверть

1