Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемелік бірлестігінің жоспары
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемелік бірлестігінің мақсаты:
Балалардың білім-білік дағдыларын қалыптастырып,, шығармашылықпен бағыт – бағдар беру.
Міндеттері:
- Балалардың мектепте оқуына сапалы дайындықты қамтамасыз ету.
- Оқу танымдылық белсенділігін арттыру
- Білім – білік дағдысын қалыптастыру
- Шығармашылық қабілетін дамыту
Әдістемелік бірлестіктің маңыздылығы:
Оқу үрдісін ұйымдастыруда балалардың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттар деңгейінде бағдарламаға сәйкес берілген білімді меңгеруі, балалардың шығармашылығын, өздігінен ізденісін шыңдап, қабілеттерін арттыру.
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу әдістемілік бірлестігінің түйінді мәселесі:
Балалардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту,танымдық
іс-әрекеттерін жүйелеу, шығармашылыққа бағыт-бағдар беру.
Жұмыс кезеңдері:
2020 -2021 оқу жылы
Жаңа білім технологияларының тиімділігін негіздеу, тәрбиешілердің теориялық дайындықтарын шыңдау.
2021-2022 оқу жылы
Қағидаларды басшылыққа ала отырып ,жаңа білім технологиялары бойынша озық тәжірибелерді жинақтау және қалыптастыру.
2022 -2023 оқу жылы
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жұмыс жүргізу, оқу-тәрбие үрдісінде диогностика жүргізу, даму мониторингін құру, қорытындысын шығару.
Күтілетін нәтиже
Өзін-өзі дамытып жетілдіретін шығармашыл жеке тұлға, өз ойларын тұжырымдай білетін оқушы дайындау.
Әдістемелік бірлестіктің ережесі
Жалпы ереже:
Әдістемелік бірлестік білім беру мекемесінің негізгі структуралық
оқу – тәрбие әдістемелік – тәжірибе эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстарды бір немесе бірнеше оқу құралдары боынша жүзеге асырушы бөлімі болып табылады. Әдістемелік бірлестікте бір пән немесе бірлестік құрамына аралас мұғалімдер бойынша 5 мұғалімнен кем болмауы керек. Әдістемелік бірлестік құрамына аралас мұғалімдер және тәртіппен қамтылған мұғалімдер кіреді.
Білім беру мекемесінде сонымен қатар, сынып жетекшілер бірлестігі, т.б. әдістемелік бірлестіктер құрылады.
Әдістемелік бірлестіктер саны және оның құрамы білім беру мекемесінің алдына қойған міндеттерінің комплексті шешімінің міндеттерінен туындайды және білім беру мекемесінің директорының бұйрығымен орындалады. Әдістемелік бірлестік құрамына енген мұғалімдер оқушының пән бойынша дайындықтарын оқу бағдарламасына сай іске асырады. Оқу формалары күндізгі, кешкі, экстернатты және үйде оқыту болып бөлінеді. Үйде және экстернаттарды оқыту үшін пәндер құрамы ҚР Білім Министірлігінде бекітілді. Оқу ҚР мемлекеттік тілі – қазақ тілінде жүргізіледі.
Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының басшылығымен әдістемелік бірлестік құрылады, ұйымдастырылады және таратылады. Әдістемелік бірлестік директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына бағынады. ӘБ бала құқығы туралы конвенйияны, Конституцияны және ҚР Заңын, ҚР президентінің бұйрықтарын, ҚР үкіметінің шешімдерін, білім беру мекемесінің, оқушылардың оқу және тәрбие жөніндегі ережелерін, мектеп уставы мен құқық актілерін, директордың бұйрықтары мен шешімдерін орындап отырады.
ӘБ оқу – тәрбие, әдістемелік және тәжірибе – эксперименттік жұмыстарын осы негізгі ережелерді басшылыққа ала отырып, жүзеге асырады.
ӘБ – тің міндеттері мен бағыттары:
ӘБ білім беру мекемесінің құрылымдық бөлімі ретінде жекелеген міндеттер бөлігін шешу үшін құрылады.
- білім алушылардың интеллектуалды, мәдени және танымдық даму қажеттілігін қанағаттандырады.
- ұйымдастыру және жоғарғы кәсіптік деңгейде өткізу оқу – тәрбие, әдістемелі және экспериментальді жұмыстарды бір немесе бірнеше ұқсас тәртіп бойынша жүргізеді.
- түрлі сабақтар өткізу әдістерін жаңартуда және оларды оқыту әдістемелермен, құрал – жабдықтармен қамтамасыз ету.
- ұстаздардың педагогикалық дәрежесін көтеру.
- педагогикалық зерттеулер жүргізу.
- мектеп бітірушілерді кәсіби бағдарлануға және жоғарғы оқу орнына түсуге дайындау және ұйымдастыру.
Шағын орталық тәрбиешілері мен мектепалды даярлық сыныбы тәрбиешілерінің шығармашылық есебі, ашық сабақтар, шебер сынып, дөңгелек стол өткізу кестесі.
№ | Тақырыптары | Мерзімі | Жауапты |
1 | Жаңа оқу жылына арналған нұсқау хатпен танысу, жоспарларды бекіиу | Тамыз | Ыбраева К.М. |
2 | Мектепалды даярлық балаларының мектепке бейімділігі. (дөңгелек үстел) | Қыркүйек | Мектеп психологі Досжанова Н.Т. |
3 | «Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ» Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеуде жаңа технологияны қолдану «Рухани жаңғыру» жалпы ұлттық адамзаттық және ұлттық құндылықтарға баулуға негізделген шығармашылық әдістемелік апталығын өткізу. «Таным» білім беру саласы. ҚМТҚ Тақырыбы: Менің отбасым. Қосу мен азайтуды үйренемін. МАД 0а сынып. Тәрбиеші Ыбраева К.М «Қатынас» білім беру саласы. Сауат ашу негіздері Тақырыбы: Жұмбақ айта білеміз. Ж дыбысы мен әрпі. МАД 0ә сынып. Тәрбиеші Садкенова Қ.И «Қатынас» білім беру саласы. Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Салттар мен дәстүрлер. Шағын орталық. Тәрбиеші Ерікбаева Б.Т. «Шығармашылық» білім беру саласы. Жапсыру Тақырыбы: Өсімдіктерден өрнек жасау Шағын орталық. Тәрбиеші Турумова Ж.С. | Наурыз | Мектеп директорының әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Асанова А.А. ӘБ жетекшісі Ыбраева К.М |
4 | Наурыз мерекесін өткізу. (ертеңгілік) | Наурыз | Тәрбиешілер |
5 | Сөйлеуді дамыту ұйымдастырылған оқу қызметінде жаңа білім технологиясын қолданудың тиімді жолдары (шебер сынып) Ерікбаева Б.Т | Сәуір | Садкенова.Қ.И Турумова.Ж.С |
6 | Мектепалды дайындық және шағын орталық тәрбиешілерінің жылдық есебі. | Мамыр | ӘБ жетекшісі мен мүшелері |
ӘБ жетекшісі: Ыбраева К.М.
Әкімшілік тарапынан болатын бақылау графигі
Бақылаудың түрлері | Бақылау объектісі | Әдістері, түрлері | Орындалу мерзімі | Жауапты адам | Талқылау орны |
1.Пәндік жалпылама тексеру | Мектепалды даярлық сыныптардың зейін тұрақтылығын тексеру | 1.Тест | Қыркүйек мамыр | Досжанова Н.Т | Директор жанындағы мәжіліс |
2.Жеке тексеру | 1.Тәрбиешілерге әдістемелік көмек. | 1.Сабаққа қатысу 2.Бақылау 3.Әңгімелесу | Жыл бойы | Таженова С.Г. Асанова А.А. Ыбраева К.М | Ә.Б.О. |
3.Тақырыптық бақылау | 1.Мектепалды даярлық сыныптарының даму мониторингін тексеру. 2.Шағын орталықта математика, сөйлеуді дамыту пәндерінің оқытылу жағдайы 3.Үлгерімі төмен балалармен жұмыс жүйесі | 1.Мониторинг 2.Тест, сауалнама 3.Сабаққа қатысу 4.Диагностика | Қыркүйек Қаңтар Мамыр | Асанова.А.А Ыбраева К.М. | Пед. кеңес Директор жанындағы мәжіліс |
Мектепке дейінгі шағын орталықты М.Маметова атындағы орта мектебінің
мектепалды дайындық сынып тәрбиешілері мен шағын орталық тәрбиешілері жайлы мәлімет
№ | Тәрбиешілердің аты – жөні | Білімі | Маманы | Қай жылы қандай оқу орнын бітірді | Пед. Өтілі | Санаты | Қай жылы курстан өтті |
1 | Ыбраева Күлзира Мешітбайқызы | Жоғары | М.Д.Т.О | Қызылорда пед.институт 1992 | 34 | жоғары | 2015 - 2019 |
2 | Турумова Жанар Султановна | Жоғары | Б.С.М | ЖМУ 2020 | 6 | ІІ | 2019 |
3 | Садкенова Қаламқас Ибрагимовна | Жоғары | Б.С.М. | ЖМУ 2005 | 13 | ІІ | 2015 |
4 | Ерікбаева Бақытжан Тілегенқызы | Арнаулы орта | М.Д.Т.О | Ақтөбе пед ушилище 1992 | 19 | І | 2014 - 2019 |
ӘБ жетекшісі: Ыбраева.К.М.
Шағын орталық тәрбиешілері мен мектепалды даярлық сынып тәрбиешілерінің проблемалық тақырыбы, мақсаты, міндеті
№ | Тәрбиешінің аты – жөні | Тақырыбы | Мақсаты | Міндеті |
1 | Ыбраева. К.М. | Егемен еліміздің тірегі- білімді ұрпақ | Жаңа технологияны оқу – тәрбие үрдісінде пайдалана отырып, балалардың дүние танымдарын кеңейту. | Балаларға оқу – тәрбие жұмысын жүргізуде сапалы білім беру |
3 | Садкенова Қ.И | Балалардың дүниетанымын кеңейту. | Балалардышығармашылыққа баулу,ой-өрістерін дамыту. | Балалардың оқу процесіне белсене қатысуын ынталандыру. |
4 | Ерікбаева.Б.Т. | Жаңаша оқыту – жетістік көзі | Бала қиялын, ой – өрісін дамыту шығармашылық ізденіске бейімдеу | Балаларды сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу |
5 | Турумова Ж.С | Бұлақ көрсең, көзін аш. | Бала қиялын, ой – өрісін дамыту шығармашылық ізденіске бейімдеу | Балалардың оқу процессіне белсене қатысуын ынталандыру.. |
ӘБ жетекшісі: Ыбраева. К.М.
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие әдістемелік бірлестігінің жылдық жоспары
Тамыз | Қыркүйек | Қазан | Қараша | Желтоқсан |
1.2021 -2022 оқу жылының мақсаты мен міндетін бекіту. 2.Тәрбиешілердің перспективалық жоспарларын бекіту. 3. Жалпы білім беру заңының орындалуы. 4. Нормативтік құжаттарға шолу, 2021 -2022 оқу жылына арналған нұсқау хатпен танысу. Ыбраева К.М Ә/Б 1-ші отырысы | 1. Бастапқы мониторинг нәтижесі. 2.Мектепалды даярлық балаларының мектепке бейімділігі. Мектеп психологі Досжанова Н.Т. Магитаева Г.Ч | 1. «Үркер» интеллектуалдық марафонына балаларды қатыстыру. (М.а.д тәрбиешілері) | 1. Жаңартылған білім – нәтижеге бағытталған білім. Шебер сынып. 2. Мектепке дейінгі баланың тіл мәдениетін жетілдіру. Тәрбиеші Турумова. Ж.С Ә\Б 2-ші отырысы | 1.Тәуелсіздік күніне арналған мәнерлеп оқу байқауына қатысу 2. Жаңа жылдық шырша мерекесін өткізу. |
Қаңтар | Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр |
1. Бірінші жарты жылдықтың қорытындысы. Аралық мониторинг. «Инновациялық әдіс – білімді ұрпақ кепілі» Мектепалды даярлық пен шағын орталық балаларының даму құзыреттіліктері туралы талқылау. (дөңгелек үстел) Шағын орталық пен мектепалды даярлық сыныбы арасындағы сабақтастық Турумова.Ж.С Мектепалды даярлық пен бастауыш сынып арасындағы сабақтастық Садкенова .Қ.И Пед кеңесте қаралады. Ә/Б 3-ші отырысы. | 1. «Бұлақ көрсең – көзін аш» Мектепалды даярлық сыныптары мен шағын орталық тәрбиеленушілері арасында сурет салу сайысын өткізу. | 1. «Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ» Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеуде жаңа технология әдістерін тиімді қолдана отырып, мектепалды және шағын орталық бірлестігінің әдістемелік апталығында «Рухани жаңғыру» жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға баулу мақсатын басшылыққа ала отырып, ашық сабақтар өткізу. 2. Наурыз мерекесін өткізу | 1. Сөйлеуді дамыту ұйымдастырылған оқу қызметінде жаңа білім технологиясын қолданудың тиімді жолдары (шебер сынып) Ерікбаева Б.Т | 1.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту желісінің қорытынды есебі. Ә\Ж Ыбраева К 2.Мектепалды даярлық сыныбынан балаларды бастауыш сыныпқа көшіру жұмысын бекіту. Ә\Б 4-ші отырысы |
Ә/Б жетекшісі: Ыбраева К.М.
Мектепке дейінгі шағын орталықты М.Маметова орта мектебінің
Мектепке дейінгі оқу мен тәрбие әдістемелік бірлестігінің сапалық құрамы туралы мәлімет
№ | Тәрбиешінің аты – жөні | Білімі | Қай жылы қандай оқу орнын бітірді | Қай жылдан бастап жұмыс істейді | Диплом бойынша мамандығы | Санаты | Марапатталу |
1 | Ыбраева.К.М. | Жоғары | Қызылорда пед.институты 1992 ж. | 1987 | М.Д.Т. | жоғары | А О Р құрмет грамотасы 2017 – 2021 |
2 | Садкенова Қ.И | Жоғары | ЖМУ 2005 ж | 2005 | Б.С.М. | ІІ | А О Р құрмет грамотасы 2017-2021 |
3 | Ерікбаева.Б.Т | Арнаулы орта | Ақтөбе пед.ушилище 1992 ж. | 2005 | М.Д.Т. | 1 | А О Р құрмет грамотасы 2017-2021 |
4 | Турумова. Ж.С | Жоғары | ЖМУ 2020 ж | 2018 | Б,С.М | ІІ | А О Р құрмет грамотасы 2017-2021 |
Тәрбиешілердің білімін жетілдіру және дамыту жоспар графигі
№ | Тәрбиешінің аты – жөні | Сынып | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | Курстан кейінгі тапсырма |
1 | Ыбраева. К.М. | 0 а | Өрлеу | ПШО | Жаңартылған білім беруді қолданысқа енгізу. | ||||
2 | Садкенова Қ.И | 0 ә | Өрлеу | Оқу – танымдылық белсенділігі | |||||
3 | Ерікбаева.Б.Т. | Шағын орталық | Өрлеу | ПШО | Бәсекеге қабілетті шығармашыл балалармен жүргізілетін жұмыс жүйесі | ||||
4 | Турумова.Ж.С | Шағын орталық | ПШО | Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы әдістемелік жұмыстың ұйымдастырушылық – педагогикалық аспектілері |
ӘБ жетекшісі: Ыбраева.К.М.
Тәрбиешілерді аттестаттаудан 1 жылға жоспарлау мен өткізудің перспективалық кестесі
№ | Тәрбиешінің аты - жөні | Санаты | Аттестаттаудан өткен мерзімі | 2018-2019 оқу жылы | Аттестаттаудан өтетін мерзімі |
1 | Ыбраева.К.М. | 14 біліктілік дәреже, жоғары санат | 2017 | - | 2022 |
2 | Садкенова Қ.И | 12 біліктілік дәреже, ІІ санат | 2014 | - | 2019 |
3 | Ерікбаева.Б.Т | 13 біліктілік дәреже, І санат | 2016 | - | 2021 |
4 | Турумова.Ж.С | 12 біліктілік дәреже, ІІ санат | 2019 | - | 2024 |
ӘБ жетекшісі: Ыбраева. К.М.
Бұйрықтан көшірме №
Мектепке дейінгі шағын орталықты
М. Маметова атындағы орта мектебі
02.09.2019 ж Шымыр ауылы
«Әдістемелік бірлестіктің
құрылуы және әдістемелік бірлестіктің
жетекшісін тағайындау туралы»
29.08.2019 ж №1 педагогикалық кеңестің шешіміне сәйкес
Бұйырамын:
- 1. Мектеп бойынша мектепалды даярлық сынып тәрбиешілері мен шағын орталық тәрбиешілерінің әдістемелік бірлестігі құрылсын.
1. 2. Әдістемелік бірлестіктің құрамына төмендегі тәрбиешілер кіреді:
1 Ыбраева К.М.
2 Ерікбаева Б.Т.
3 Садкенова Қ.И
4 Турумова Ж.С.
1.3. Әдістемелік бірлестік жетекшісі болып Ыбраева К.М.. тағайындалсын
Мектеп директоры: Мейрбекова. Р. Б.
Бекітемін:
Мектеп директоры
Р.Б.Мейрбекова
«___» _________ 2020 ж. № 1 бұйрық
Пән бірлестігінің жетекшісі:
- Оқушылардың білім, біліктілік сапасы
- Оқу бағдарламасының (стандарттың) орындалады
- Пән бойынша әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру
- мұғалімдердің кәсіби, мәдени деңгейін арттыру;
- республика, облыс, аудан көлеміндегі озық педагогикалық тәжірибені оқып үйрену;
- бірлестіктегі озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау, тарату;
- өзара сабаққа қатынасу;
- кабинетті жабдықтау;
- пән бойынша үйірме, факультатив, апталық, декада, кеш, олимпиада,
көрме т.б.
- Нормативтік құжаттарды оқу, жүзеге асыру
- Оқушылар дәптерінің талапқа сай болуы
- Тәлімгерлік
- Әдістемелік бірлестік отырысы және басқа жиналыстар шешімінің орындалуы.
Таныстым бірлестік жетекшісі
__________________________ ____________ ________________
аты – жөні қолы күні
Әдістемелік бірлестік отырыстары
№ 1 отырыс 27. 08. 2021 жыл
1. 2021 - 2022 оқу жылының мақсаты мен міндетін бекіту.
2. Бірлестік тәрбиешілерінің перспективалық жоспарын бекіту.
3. Жалпыға міндетті мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
стандартының орындалуы.
4. Нормативтік құжаттарға шолу, әдістемелік нұсқау хатпен
танысу.
№ 2 отырыс 05. 11. 2021 жыл
1. Жаңартылған білім – нәтижеге бағытталған білім.
Шебер сынып.
2. Мектепке дейінгі баланың тіл мәдениетін жетілдіру.
Тәрбиеші Турумова. Ж.С
№ 3 отырыс 05. 01. 2022 жыл
1. Бірінші жарты жылдықтың қорытындысы.
Аралық мониторинг.
«Инновациялық әдіс – білімді ұрпақ кепілі» Мектепалды даярлық пен шағын орталық балаларының даму құзыреттіліктері туралы талқылау. (дөңгелек үстел)
2. Шағын орталық пен мектепалды даярлық сыныбы арасындағы сабақтастық. Турумова.Ж.С
3. Мектепалды даярлық пен бастауыш сынып арасындағы сабақтастық Садкенова .Қ.И
Пед кеңесте қаралады.
№ 4 отырыс 26. 05. 2022 жыл
1.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту желісінің қорытынды есебі.
ӘБЖ Ыбраева.К.М.
2.Балаларды мектепалды даярлық сыныбынан бастауыш сыныпқа
көшу жұмысын бекіту.
Алматы облысы білім басқармасының «Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесі М. Маметова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ
Бекітемін: _____________ Келісемін: ______________
Мектеп директоры Мектеп директорының әдістемелік ісі
Мейрбекова Р.Б жөніндегі орынбасары Асанова А.А
« » ______ 2021ж « » _______ 2021ж
Мектепке дейінгі шағын орталықты М.Маметова атындағы орта мектебінің мектепалды даярлық сыныбы мен шағын орталық әдістемелік бірлестігінің2021 – 2022 оқу жылына арнаған жұмыс жоспары
Шымыр ауылы. 2021 жыл.
Бекітемін ____________
Мектеп диркеторы
Мейрбекова Р.Б
Мектепке дейінгі шағын орталық пен мектепалды даярлық сыныптары бірлестігінің 28.02 – 04.03 аралығындағы әдістемелік апталықта өткізетін ашық сабақтарының кестесі.
№ | Сабақтың тақырыбы | пәні | күні | уақыты | Тәрбиеші | |
1. | «Қатынас» білім беру саласы. Тақырыбы: Салттар мен дәстүрлер | Сөйлеуді дамыту | 28.02.2022ж | 10.00-10.25 | Ерікбаева Б Т | |
2 | «Таным» білім беру саласы. Тақырыбы:Менің отбасым. Қосу мен азайтуды үйренемін. | Математика | 01.03.2022ж | 9.45 – 10.15 | Ыбраева К.М | |
3 | «Қатынас» білім беру саласы. Тақырыбы:Жұмбақ айта білеміз. Ж дыбысы мен әрпі. | Сауат ашу | 02.03.2022ж | 13.00-13.30 | Садкенова Қ.И | |
4 | «Шығармашылық» білім беру саласы. Тақырыбы: Өсімдіктерден өрнек жасау. | Жапсыру | 03.03.2022ж | 10.00-10.25 | Турумова Ж С | |
5 | «Анашым – мерекеңмен!» | ертеңгілік | 04.03.2022ж | 10.00-10.30 | Турумова Ж С Ерікбаева Б Т | |
6 | «Аналар – асыл жандар» | ертеңгілік | 04.03.2022ж | 10.35-11.10 | Ыбраева К М | |
7 | «Ана – өмір шырағы» | ертеңгілік | 04.03.2022ж | 14.30-15.00 | Садкенова Қ И | |
Бірлестік жетекшісі: Ыбраева. К.М