2021 – 2022 оқу жылы №2 педагогикалық кеңес » Ескелді ауданы
Жетісу облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "М.Маметова атындағы орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
31
август
2021

2021 – 2022 оқу жылы №2 педагогикалық кеңес




«Алматы облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «М.Маметова атындағы орта мектебі  мектепке дейінгі шағын-орталығымен»  коммуналдық мемлекеттік мекемесі


2021 – 2022 оқу жылы №2   педагогикалық кеңес

31.08.2021 жыл

Қатысқандар:  педагогикалық ұжым мүшелері, 62  мұғалім


2021-2022 оқу жылына арналған

№ 2     педагогикалық кеңестің жоспары


Жауапты

Нұсқаушы педкеңес

1 Тарифтеу :   жұмыстық оқу жоспарын , педагогтардың  сағат жүктемесін, сынып жетекшілікті ,кабинет меңгерушілігін,  тәлімгер тағайындау бекіту

2. Үйде оқытылатын балаларды  оқытуды ұйымдастыру

3. Химия пәнін ағылшын тілінде және дене шынықтыру сабақтарын жүргізу ерекшеліктері

4.Әлеуметтік –қорғалмаған отбасынан шыққан оқушылардың мектепке дайындығын бақылау.Мектепке  жол акциясының жүргізілуі.

5. 2021-2022 оқу жылында коронавирустық инфекцияның алдын алу жөніндегі санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды жүргізу туралы


Таженова С.Г

Асанова А.А.

Таженова С.Г

Асанова А.А.


Тазабеков Е.У.



Таженова С.Г



1- сұрақ. Тарифтеу :  жұмыстық оқу жоспарын ,педагогтардың  сағат жүктемесін, сынып жетекшілікті ,кабинет меңгерушілігін,  тәлімгер тағайындау ,бекіту . Сөз алушы Таженова С.Г

2021-2022 оқу жылының жұмыстық оқу жоспары төмендегі нормативтік-құқықтық актілер негізінде жасалынды.Мектепалды даярлық сыныптары:

            Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты; 

            ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10 қазандағы № 556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

            «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды даярлық сыныптарында ұйымдстырылған оқу қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 03 қыркүйектегі № 345бұйрығы

  1. сыныптарда білім беру процесі: 
  1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
  2. 1,2, 3,4 сыныптар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2021 жылғы   26 тамыз  № 415 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
  3. «2021-2022  оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» Әдістемелік нұсқау хат негізге ала отырып дайындалды. 

1-сыныптарға «Әліппе», «Ана тілі», «Букварь», «Обучение грамоте», «Цифрлық сауаттылық» пәндерін енгізіледі.

5-9 сыныптарда білім беру процесі:

  1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2021 жылғы26 тамыз  № 415 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген

5-9 сыныптар үшін жұмыс оқу жоспарларының вариативті бөлігінің барлық сағаттары мектептің оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері мен негізгі орта білім берудің міндеттерін ескере отырып бөлінді.

2021-2022 оқу жылында вариативтік компонент сағаттарының есебінен «Жаһандық құзыреттіліктер» курстары  өткізіледі,5- сыныптарда- «Парасаттылық және әдеп», 6- сыныптарда «Экология», 7- сыныптарда «Эмоционалды интеллект және сыни ойлау», 8- сыныптарда «Медиасауаттылық» курстарын ,9- сыныптардағы элективті курстардың біреуі діни экстремизмнің алдын-алу мақсатында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ұсынымдарына сәйкес «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсын оқып үйренуге берілді.  

     Оқушылардың  қызығушылығын   ескере  отырып  жеке және топтық жұмыстар есебiнен

сезімдік-эмоционалдық санасы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру   мақсатында 6,7 сыныптарда  домбыра үйірмесіне  1сағаттан берілді .  

10-11 сыныптар бағдарламасы екi бағытта оқытуға лайықталған:

а) Жаратылыстану – математика бағыты, физика-математика бағдары; 

ә) Коғамдық- гуманитарлық бағыты, филология-тарих бағдары.


10- сыныпта білім беру процесі: 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары(2021 жылғы26 тамыз  № 415 бұйрығымен  30,31 қосымшалармен енгізілген); 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы12 тамыздағы «Орта білім беру ұйымдарында 2021 - 2022 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» № 368 бұйрығы;
 11- сыныпта білім беру процесі: 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары(2021 жылғы 26 наурыздағы    №125 21, 22- қосымшаларына сай  

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

10- 11 сыныптарда «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» курстарының  оқу бағдарламаларымен оқыту  ұсынылды.

10-11 сыныптар бағдарламасы екi бағытта оқытуға лайықталған:

1. Жаратылыстану – математика бағыттағы физика-математика бағдарындағы  сыныптарда қолданбалы курстан:

оқушыларға математиканы белгілі бір деңгейде меңгеруін талап ететін кез келген оқу орындарында таңдаған мамандықтары бойынша білімдерін жалғастыруға қажетті мүмкіндіктермен қамтамасыз ету мақсатында10 а сыныбында 2 , 11 а сыныбында 1 сағаттан «Математика және логика», 

          физикалық экспериментті орындау дағдысын, зерттеушілік қабiлетін, өмірлік тәжірибеде мәні бар есептерді шешу үшін игерген білім және білігін қолдану үдерісінде танымдық қызығушылығын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында 11а сыныптарында «Физиканы меңгеруге қажетті жоғары деңгейдегі   есептерді шығару»- 2  бөлінген.

Табиғат пен қоғам алдында жер бетіндегі тіршілікті сақтаудағы жауапкершілігін тәрбиелеу мақсатында Биология пәнінен –«Микробиология» курсына 2 ,география – «әлемдік география»курсына -1,химия- «Химиялық талдау негіздері » -1 сағат берілді. 

2. Коғамдық- гуманитарлық бағыттағы филология-тарих бағдарындағы сыныптарда тілдік сезімі және шешен сөйлеу мәдениеті қалыптасқан, сөз сапалары мен шешендік стильдің тілдік белгілерін меңгерген, өзіндік көзқарасы мен ой тұжырымдарын қатысымдық нормаларға сай жеткізе алатын, қоғамдық сала бойынша ғылыми зерттеу қабілеті дамыған тұлға қалыптастыру мақсатында  қолданбалы курстан 10ә сыныбында « Шешендік сөз өнері», «Елтану» ( ағылшын тілі); English speaking countries / ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттер, «Культура  русской речи»;Қазақтың ұлы ақыны, ағартушы Абай Құнанбайұлының туғанына 175 жыл толуына орай «Абайтану»;1 сағаттан берілді.

        оқушылар дүниетанымының негізі болатын тарихи сананы қалыптастыруға, оқушылардың тарихи процесс желісін түсінуіне негіз жасау  мақсатында   10 ә сыныбында «Қазақстан тарихы: көне заманнан бүгінгі күнге дейін » курсы – 2 сағат , құқықтық сана –сезімді қалыртастыру жәе дамыту мақсатында «Азаматтық білімге кіріспе» 10 ә, 11 ә сыныптарында 1 сағаттан енгізілді. 

Үйде жеке тегін және инклюзивті оқыту:

  1. 1 сыныпта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2021 жылғы 26 наурыз  № 125 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
  2. "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудіңүлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 26 наурыз   № 125 бұйрығымен қосымшалары);

Мұғалімдерді жаңа оқу жылындағы оқу жүктемесімен таныстырды, әр мұғалімді өзінің оқу жүктемесін, қай сыныпта  жетекшілік ететінін айтып шықты  (сағат жүктемесінің кестесі бар). 2021-2022 оқу жылы мектеп бойынша 30 сынып комплекті болды. Жалпы мектеп бойынша 0-11 сыныптарда   1142,5сағат, оның ішінде 0 сыныпта -20 сағат, 1-4 сыныптарда 320 сағат (8 сағат үйде оқыту сағаттары); 5- 9 сыныптарда-38,31 сағат,   10-11 сыныптарда 169 сағат;   Мектеп компоненті (факультатив сабақтары)-24 сағат; оқушы компоненті (үйірме сағаттары) 12сағат, элективті курс-26 сағат.  Бөліну сағаттардың саны -60. Үйде оқыту үшін сағат саны - 97. 0-11 сынып аралығында барлық педагогикалық ставка – 70,56 құрады.




ШЕШІМ:


І. 2020-2021 оқу жылы сыныптарда  сағаттар төмендегі нормативтік-құқықтық актілер негізінде бөлінсін

  1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
  2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген бастауыш , Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2021 жылғы 26  наурыз № 125, 2021 жылғы 25 тамыздағы № 415  бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 

ІІ. Оқу жоспарының вариативтік компонент сағаттары жалпы оқу жоспары бойынша 2021-2022 оқу жылы оқу жоспарының вариативті бөлігі  тариф кестесіне сай  бекітілсін:

1-4 сыныптар  оқу жоспары бойынша барлығы  6  сағат


р/с

сынып

сағат саны

Білім саласы

аталуы

Мұғалімнің аты-жөні

1

1

Математика

Математика –ғылымдар патшасы

Орунханова Б.А.

2

1

Математика

Логика әлеміне саяхат

Калиекова А.А

3

1

Математика

Қызықты математика

Қосманова А.Б.

4

1

Математика

Математика -ғылым  бастауы

Орынтаева Г.А.

5

1

Математика

Математика әлемінде

Омарова А.К

6

1

Көркем еңбек

Сиқырлы бояулар

Сағындыкова Ж.С.


5-9 сыныптарда оқу жоспары бойынша барлығы 24 сағат 


р/с

сынып

сағат саны

Білім саласы

аталуы

Мұғалімнің аты-жөні

1

1

Өін-өзі тану

Парасаттылық және әдеп

Дарханова Л.Д.

2


2

Қазақ тілі

Шешендік өнер

Эмелхан Б.

3

1

Өзін-өзі тану

Парасаттылық және әдеп

Нусипова А.Н

4


2

Музыка

Домбыра

Қожаева Т.С.

5

1

Самопознание

Добропорядочность и этика

Касымбаева А.Т.

6

1

Жаратылыстану

Экология

Шаймұқашева Н.Н

7


1

Қазақ тілі

Қызықты грамматика

Нусипова А.Н

8

1

Жаратылыстану

Экология

Шаймұқашева Н.Н

9


2

Дене шынықтыру

Шахмат

Тазабеков Е.У.

10

1

Естествознание

Экология

Шаймұқашева Н.Н

11

1

Қазақ тілі

Эмоционалды интеллект және сыни ойлау

Мукашева Д.К.

12


2

Музыка

Домбыра

Алсаева Н.С.

13

1

Қазақ тілі

Эмоционалды интеллект және сыни ойлау

Нусипова А.Н

14


2

Музыка

Домбыра

Алсаева Н.С.

15

1

Русский язык

Критическое мышление и эмоциональный интеллект

Тулепбергенова Г.С.

16

1

Қазақ тілі

Медиасауаттылық

Нусипова А.Н

17


2

Физика

Физика біздің өмірімізде

Шаймуран А.

18

1

Қазақ тілі

Медиасауаттылық

Нусипова А.Н

19


2

Физика

Физика біздің өмірімізде

Шаймуран А.

20

1

Русский язык

Медиаграмотность

Мусрепова Г.А.

21

1

Тарих

Зайырлылық және дінтану негіздері

Таженова С.Г.

22


2

Химия

Terminology of inorganic chemistry in the English language

Молшылыкбаева Б.К.

23

1

Қазақ тілі

Абай тану

Мейрбекова Р.Б.

24


2

Тарих

Зайырлылық және дінтану негіздері

Таженова С.Г.







10-11 сыныптарда оқу жоспары бойынша барлығы 12 сағат

Жаратылыстану –математикалық бағыт

р/с

сынып

сағат саны

пәні

аталуы

Мұғалімнің аты-жөні




10а

4




1

1

География

Әлемдік география

Орунханов К.Г.

2

1


Кәсіпкерлік және бизнес негіздері

Сагындыкова Ж.С.

3

2

Алгебра

Математика және логика

Шакерова Г.К.





11а

8




1

2

биология

Микробиология

Умирхалыкова  М.А.

2

1


Кәсіпкерлік және бизнес негіздері

Сагындыкова Ж.С.

3

1

химия

Химиялық талдау негіздері

Молшылыкбаева Б.К.

4

2

физика

Физиканы меңгеруге қажетті жоғары деңгейдегі есептер шығару

Байгазинов Б.К.

5

1

Алгебра

Математика және логика

Әділғазы Серғазы

6

1

Дене шынықтыру

Футбол

Исламова Г.А.

10-11 сыныптарда оқу жоспары бойынша барлығы 16 сағат

Қоғамдық –гуманитарлық  бағыт

р/с

сынып

сағат саны

пәні

аталуы

Мұғалімнің аты-жөні




10ә

8




1

2

Қазақстан тарихы

Қазақстан тарихы: көне заманнан бүгінгі күнге дейін

Сырлыбаев С.М.

2

1


Кәсіпкерлік және бизнес негіздері

Сагындыкова Ж.С.

3

1

Орыс тілі

Культура  русской речи

Байбосунова А.Т.


1

Қазақ әдебиеті

Шешендік-сөз өнері

Калибекова Л.С.


1

Қазақ тілі

Абай тану

Мейрбекова Р.Б.


1

Ағылшын тілі

SimpleEnglish(Ағылшын тілін жеңіл үйренейік)

Абетаева А.А.

4

1

Құқық негіздері

Азаматтық білімге кіріспе

Сарлыбаев С.





11ә

8




1

1


Кәсіпкерлік және бизнес негіздері

Сагындыкова Ж.С.

2

1

Орыс тілі

Всемогучий и занимательный синтаксис

Мусрепова Г.А.

3

1

Қазақ тіл

Абай тану

Мейрбекова Р.Б.

4

2

Қазақ әдебиет

Лингвист

Тулепбергенова Г.К.

5

1

Құқық негіздері

Азаматтық білімге кіріспе

Таженова С.Г.

6

1

Ағылшын тілі

English speaking countries / ағылшын тілінде сөйлейтін мемлекеттер

Махметова М.А.

7

1

Дене шынықтыру

Футбол

Естібаев Ж.А.


ІІІ .Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген бастауыш , Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2021 жылғы 20 тамыздағы № 415 , 2020ж 26 наурыздағы № 125   бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) негізінде  мұғалімдердің тарификациялық тізімі 2021  жылдың 1   қыркүйегіне  бекітілсін  :                      



































Аты- жөні

Пәні

Пед.жүктеме

0

1-4

5-9

10-11

жалпы

1

Мейрбекова Раушан Блисбековна

директор    қазақ тілі



6

2

8

2

Таженова Сауле Газизовна

ОТЖ орынбасары құқық



4

4

8

3

Асанова Айжан Асылхановна

ӘЖағылшынтілі


2

6


8

4

Алсаева Назым Сағымбекқызы

бастауышсынып


15

2


17

5

Байбосунова Айгуль Т.

орыстілі


4

9

7

20

6

БалабековаАқсауле М.

технология


5

12


17

7

БектеноваГулмира К.

Бастауыш сынып


17



17

8

ОмароваЖанарМейрамгалиевна

информатика



10

6

16

9

ДосжановаНазымТурарбековна

педагог-психолог        өзін-өзітану


2

4

2

8

10

ЕстибаевЖеңіс Алматаевич

денешынықтыру



12

6

18

11

ИзтелеуоваШолпан Т.

Орыс тілі



20


20

12

КенееваАйгульТаласбаевна

география



13

3

16

13

КалиековаАйгерім А.

Бастауыш сынып


17



17

14

ҚосмановаАнарБалгабековна

бастауышсынып


18



18

15

КамзиноваГулжан О.

бастауышсынып


18



18

16

КалибековаЛяззат С.

Қазақ тілі әдебиеті



15

6

21

17

ҚожаеваАқтолқын С.

музыка


11

7


18

18

ДаулеткелдіРизабек

денешынықтыру


6

12


18

19

Мусрепова Гульмира А.

орыстілі


2

13

5

20

20

МолшылықбаеваБакытгуль К.

химия



12

9

21

21

ОрынтаеваГулзайран А.

Бастауыш сынып


18



18

22

ОрунхановҚуатГазизович

тарих



16

3

19

23

ОрунхановаБулбул  А.

бастауышсынып


17



17

24

Омарова Алтынай К.

бастауышсынып


18



18

25

Мукашева Динара К.

қазақтіліәдебиеті



20


20

26

Сагындыкова Жанна С.

көркемеңбек


3

10

4

17

27

Сагадбеков Ринат М.

денешынықтыру


9

9


18

28

ТазабековЕркінбек У.

ТЖорынбасары



7


7

29

Тулепбергенова Гульнар С.

орыстілі


2

20


22

30

ТулепбергеноваГүлфайруз Қ.

қазақтілі мен әдебиеті



16

5

21

31

ШакероваГулмира К.

математика



5

17

22

32

КуракбаеваГульмира К.

математика



21


21

33

УмирхалыковаМадина А.

биология



13

8

21

34

ЫбраеваКүлзираМешітбайқызы

мектепалдыдаярлық

20




20

35

БектеноваМадина

қазақтілі мен әдебиеті


3

5


8

36

ЭмелханБердегуль

қазақтілі мен әдебиеті



10

9

19

37

ЕрмухамбетоваАйгерим С.

тарих



12

2

14

38

Мустабекова Л.Б.

бастауышсынып


16



16

39

НурлыбаевБақыт

технология


6

14


20

40

МахметоваМаржан А.

ағылшынтілі



9

12

21

41

НурдаулетГазизСабитович

математика



20


20

42

БайгазиновБиржан К.

физика



8

8

16

43

МагитаеваГульвира Ч.

1 педагог-психолог



6

2

8

44

СадкеноваҚаламқас И.

мектепалдыдаярлық

20




20

45

Мамырова А.

математика



17


17

46

БейсебековҚайратЕркінұлы

АӘТД




2

2

47

КакамановаМөлдір К.

биология


18



18

48

БатырбековЕрлік Т.

ағылшынтілі



19


19

49

АбетаеваАкбота  А.

ағылшынтілі


4

14

1

19

50

ҚожатайНазым

орыстілі


2

17


19

51

ЧакироваАсемь

Кыдырбековна

бастауышсынып


17



17

52

ШаймұқашеваНазерке Н.

биология



16

2

18

53

Алиева Назым

география



14

6

20

54

ҰлықМөлдір

Тарих



12

8

20

55

ШаймуранАйнұр

физика



11


11

56

ӘділғазыСерғазы

математика



15

4

19

57

СырлыбаевСерікбол

тарих



8

9

17

58

Дарханова Лаура

қазақтіліәдебиеті


9

7


16

59

ДубасоваКарлыгаш

бастауышсынып


16



16

60

Елисеева Кристина

бастауышсынып


18



18

61

Малибеков   Б.М.

денешынықтыру


9

9


18

62

Исламова  Г.А.

денешынықтыру



12

6

18

63

Бердікенова Л.Д.

информатика


6

12


18

64

вакант

математика



6

5

11

65

вакант

ағылшынтілі


4

12


16

66

Дюсебаева С.Б.

ағылшынтілі



6

2

8

67

вакант

орыстілі


4

3


7

68

вакант

қазақтіліәдебиет



16


16

69

Жандельдинова  Ж.М.

пед-ұйым



8


8

70

вакант

әлеум.пед


3

1


4

Барлығы:

40

320,5

613

169

1142,5




































3.Өндірістік қажеттілікке байланысты төмендегі мұғалімдерге:

1.Математика пәні мұғалімі Г.К.Шакероваға-22 сағат

2.Ағылшын тілі пәні мұғалімі М.А. Махметоваға-22 сағат, 

3. Тулепбергенова Г.С. орыс  тілі пәні мұғалімі- 22 сағат

3.1. ҰБТ-ға дайындық жүргізетінтөмендегі мұғалімдерге   : 

1.Биология пәні мұғалімі М.Умирхалыкова-21 сағат,

2.Химия пәні пәні мұғалімі Б. Молшылықбаева -21 сағат, 

3.Математика пәні мұғалімі Г.К.Құрақбаева-21 сағат,

4. Қазақ тілі пәні мұғалімі Л. Калибекова-21 сағат,

5. Тулепбергенова Г.Қ. қазақ  тілі пәні мұғалімі- 21 сағат берілсін.


ІV. Оқушылардың өмір қауіпсіздігін сақтап, рухани адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып және салауатты өмір сүруге баулу мақсатымен мұғалімдер сынып жетекшілері болып тағайындау ұсынылады:       

  1. Бектенова Г.К – 1а сынып - 100%
  2. Чакирова А. - 1 ә сынып -  100%
  3. Дубасова Қ.С. – 1б сынып - 50%
  4. Орунханова Б.А – 2а сынып – 100%
  5. Калиекова А.А – 2ә сынып -100%
  6. Елисеева К.Р. – 2б сынып - 50%
  7. Қосманова А.Б – 3а сынып – 100%
  8. Орынтаева Г.А – 3ә сынып – 100%
  9. Камзинова Г.О – 3б сынып – 50%
  10. Омарова А.К – 4а сынып – 100%
  11. Алсаева Н.С– 4ә сынып – 100%
  12. Мустабекова Л.Б – 4б сынып - 50%
  13. Төлепбергенова Г.Қ- 5а сынып - 100%
  14. Калибекова Л.С - 5ә сынып - 100%
  15. Исламова Г.А. -5б сынып - 50%
  16. Махметова М.А.- 6а сынып - 100%
  17. Молшылықбаева Б.К – 6 ә  сынып - 100%
  18. Кожатай Н.- 6 б сынып - 50%
  19. Мукашева Д.К.- 7а сынып - 100%
  20. Шаймұқашева Н.Н.- 7ә сынып - 100%
  21. Құрақбаева Г.Қ.- 7б сынып - 50%
  22. Алиева Н.Т. - 8а сынып 100%
  23. Абетаева А.А. – 8ә сынып 100%
  24. Изтелеуова Ш.Т -  8б сынып - 50%
  25. Умирхалыкова М.А. – 9а сынып – 100%
  26. Эмелхан Бердігүл - 9ә сынып - 100%
  27. Шакерова Г.К – 10а сынып – 50%
  28. Шакерова Г.К – 10 ә сынып – 50%
  29. Ұлық М. – 11 а сынып – 50 %
  30. Сырлыбаев С.М. – 11ә сынып - 50 %
















V.   2021-2022 оқу жылының тарифтеу кестесіне сәйкес мұғалімдерге дәптер тексеру төмендегі кесте бойынша төленсін:


Аты-жөні

Пәні

Дәптер тексеру сағаты

Барлығы

1-4 сынып

5-9 сынып

10-11 сынып

100%

50%

100%

50%

100%

50%

100%

50%

1

Мейрбекова Р.Б



Қазақ тілі мен әдебиеті




5




5

2

Тулепбергенова Г.Қ



9


2


11


3

Калибекова Л.С.



9


2


11


4

Эмелхан Б.



6


2


8


5

Мукашева Д.К.



3

10



3

10

6

Бектенова М.А.


3


5




8

7

вакант



3




3


8

Махметова М.А.



Ағылшын тілі



9


11


20


9

Абетаева А.А.

4


9

3



13

3

10

Асанова А.А.

2


6




8


11

Батырбеков Е.Т.



9

6



9

6

12

Дюсебаева С.Б.



6




6


13

Какаманова М.К.

10

8





10

8

14

вакант

4


9

3



13

3

15

Байбосунова А.Т.



Орыс тілі мен әдебиеті

4


9


4


17


16

Тулепбергенова Г.С.

2


6

5



8

5

17

Изтелеуова Ш.Т.



15

5



15

5

18

Мусрепова Г.А.

2


12


4


18


19

Қожатай Н.Қ.

2


3

10



5

10

20

вакант


4


3




7


21

Орунханова Б.А.








Бастауыш сынып

14






14


22

Орынтаева Г.А.

12






12


23

Косманова А.Б.

12






12


24

Бектенова Г.К.

10






10


25

Омарова А.К.

12






12


26

Алсаева Н.С.

12






12


27

Чакирова А.

10






10


28

Калиекова А.А.

14






14


29

Камзинова Г.О.


14






14

30

Мустабекова Л.Б.


12






12

31

Дубасова К.С.


10






10

32

Елисеева К.Р.


12






12

33

Шакерова Г.К.



Математика



5


15


20


34

Куракбаева Г.К.




15




15

35

Нурдаулет Газиз



15

5



15

5

36

Әділғазы С.



15


3


18


37

Мамырова А.



15




15


38

Байгазинов Б.

Физика



3

1

3


6

1

39

Шаймұран А.









40

Умирхалыкова М.А.


Биология




5

1

4


9

1

41

Шаймұқашева Н.Н.



4

2



4

2

42

Молшылықбаева Б.К

Химия



6


3


9








Мектеп директорының әдістеме ісі жөніндегі орынбасары А.Асанова 2021-2022 оқу жылына арналған орта және негізгі мектеп, мектепалды даярлық тобы мұғалімдері мен шағын орталық тәрбиешілерінің   күнтізбелік- тақырыптық   жоспарларын бекіту жайлы сөз сөйледі.

Мектепте 8 әдістемелік бірлестік бар. Барлық бірлестіктердің 2021-2022 оқу жылындағы 1-отырысы 2021 жылдың 27 тамызында өткізілді. Отырыс барысында бірлестік мүшелері Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2021-2022 оқу жылына   арналған   әдістемелік нұсқау хатымен танысты. Сол хатын басшылыққа ала отырып пән мұғалімдері пәндік курстардың, факультатив, арнайы курстардың және пәндердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын талқылап оқу бағдарламасына сәйкес құрастырды. 


Шешім:

  1. 2021-2022 оқу жылына арналған орта және негізгі мектеп, мектепалды даярлық тобы мұғалімдері мен шағын орталық тәрбиешілерінің  күнтізбелік- тақырыптық  жоспарлары   31.08.2021ж.күнімен бекітілсін.
  2. Әрбір пән мұғалімі күнтізбелік-тақырыптық жоспарды құру кезінде 2021-2022 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатты қатаң түрде басшылыққа алсын.












































2- сұрақ  Үйде оқытылатын балаларды  оқытуды ұйымдастыру –  ДОІЖО Таженова С.Г. сөйледі.

2021-2022 оқу жылы оқушылардың денсаулықтарына байланысты үйде оқыту ұйымдастырылды. Олардың құжаттары жинақталып,оқу бағдарламалары анықталды. Пән  мұғалімдерінің сабақ беруі, сабақ кестесі, жоспарлары жасалды.

«Талдықорған қаласындағы №2 облыстық психологиялық-медициналық-педагогтық консультациясы»  КММ тұжырымы, дәрігерлік – консультациялық комиссияның қорытындысы және ата-аналарының өтініштері бойынша төмендегі оқушылар денсаулықтарына байланысты үйде оқытылуларына ықпал ету сұралды.

Оқушының аты-жөні

Туған күні,айы,

жылы

Оқыту

тілі

Сынып

Бағдарлама

№2 обл- психологиялық медициналық педагогикалық консультациясының тұжырымы



Құмарбай Саяжан



24.03.2004



қазақша



11а


Жалпы

білім беру бағдарламасы

ДЦП. Спастический гемипорез слева, средний степении. Виутренняя гидроцифалия в стадии субкомпенсации. Состояние после вентрикулопериосолии, ахимлостомин слева. Интеллектуальная недостаточность. Псевдобульбарная дизортрия. ОИР-ІІІ уровня.


Ибрагим Қарақат


2008


қазақша


Жалпы

білім беру бағдарламасы

Ювениальный идиопатический артрит, олигоартикулярный вариант распротранившийся высокой активности .Р-1-2ст     ФСБ І.  Интеллект в норме


Жахан Диана


04.08.2009


қазақша


Жеке оқу бағдарламасы және жеке оқыту жоспары

Микроцефалия ЗПР церебрально-органического генеза. ОИ-гиперметропия І степени. Косоглазие первичное содруженственное расходящееся монолатеральное. Амблиопия І ст. Англопатие сосудов сетчатки. ОНР-ІІІ уровня Прогения.

Махметова Виктория

01.10.2010

орысша

Жалпы

білім беру бағдарламасы

ЗПР церебрально-органического генеза. ДЦП. Спастический нижний парапарез, средней степени. Общее недоразвитие речи – ІІІ уровня.

Махметова Вероника

01.10.2010

орысша

Жалпы

білім беру бағдарламасы

ЗПР церебрально-органического генеза. ДЦП. Спастический нижний парапарез, средней степени. Общее недоразвитие речи – ІІІ уровня.

Ермұхамбет Ардақ

22.10.2010

қазақша

Жеке оқу бағдарламасы және жеке оқыту жоспары


Умственная отсталость легкая с нарушением поведения

Акимбек Арнур

01.04.2014

қазақша

1 а

Жеке оқу бағдарламасы және жеке оқыту жоспары

Умственная отсталость легкая степени с выраженными  нарушением поведения


Ш Е Ш І М:

1. 2021-2022 оқу жылы денсаулығына байланысты үйде оқитын оқушыларға оқу бағдарламасы  мен оқу жоспарына сай төмендегі мұғалімдерге сабақ жүктемелері бөлінсін :


Оқушының аты-жөні, сыныбы, оқу бағдарламасы

Пән

сағат саны

Сабақ беретін мұғалім




1





5 «А» сынып оқушысы Ермұхамбет Ардақ Серікбайұлы


Жалпыбілім беру циклы



Тіл және әдебиеті

4


Қазақ тілі

2

Дарханова Лаура

оқужәнетілдамыту

1

Дарханова Лаура

орыс тілі

1

Кожатай Н.

Математика

2


математика

2

Қуанышбек Нұрдыгул

Жаратылыстану

1


айналадағы әлем

1

Кенеева А.Т.

Технология және өнер

1


Әлеуметтік –тұрмыстық бағдарлау

1

Балабекова С.М.

Түзету компанеті

2


Танымдық іс-әрекетін түзету сабағы

2

Досжанова Н.Т.




Оқу жүктемесінің көлемі        10 сағат





2




5 «Б» сынып оқушысы Махметова Вероника

Тіл және әдебиеті

9


Қазақ тілі және әдебиет

3

Нусипова А.М.

Орыс тілі

2

Тулепбергенова Г.С.

Орыс  әдебиет

2

Тулепбергенова Г.С.

Ағылшын тілі

2

Батырбек Ерлік

Математика және информатика

4


Математика

3

Куракбаева Г.К.

Информатика

1

Бердікенова Л.Д.

Жаратылыстану

1


Жаратылыстану

1

Ермухамбетова А.С.

Адам және қоғам

Қазақстан тарихы

2

1


Ермухамбетова А.С.

ДЖТ

1

Ермухамбетова А.С.


Оқу жүктемесінің көлемі        16 сағат






3




5 «Б» сынып оқушысы Махметова Виктория

Тіл және әдебиеті

9


Қазақ тілі және әдебиет

3

Нусипова А.М.

Орыс тілі

2

Тулепбергенова Г.С.

Орыс  әдебиет

2

Тулепбергенова Г.С.

Ағылшын тілі

2

Батырбек Ерлік

Математика және информатика

4


Математика

3

Куракбаева Г.К.

Информатика

1

Бердікенова Л.Д.

Жаратылыстану

1


Жаратылыстану

1

Ермухамбетова А.С.

Адам және қоғам

Қазақстан тарихы

2

1


Ермухамбетова А.С.

ДЖТ

1

Ермухамбетова А.С.


Оқу жүктемесінің көлемі        16 сағат




4





11 «А» сынып оқушысы Құмарбай Саяжан

Математика және информатика

5


алгебра

3

Қуанышбек Нұрдыгул

геометрия

1

Қуанышбек Нұрдыгул

информатика

1

Қуанышбек Нұрдыгул

Жаратылыстану

4


биология

2

Шаймұқашева Н.Н.

география

2

Орунханов К.Г.

Адам және қоғам

3


Қазақстантарихы

2

Ермухамбетова А.С.

құқық негіздері

1

ТаженоваС.Г.

Тіл,әдебиет

7


Қазақтілі

1

Эмельхан Бердігул

қазақ әдебиеті

2

Эмельхан Бердігул

орыс тілі мен әдебиет

2

Байбосунова А.Т.

ағылшын тілі

2

Дюсебаева С.Б.


Оқу жүктемесінің көлемі        19     сағат








5





7«А» сынып оқушысы Ибрагим Қарақат

Тіл және әдебиеті

8


Қазақ тілі

2

МукашеваД.К.

әдебиеттік оқу

2

МукашеваД.К.

Орыс тілі және әдебиеті

2

Кожатай Н.

Шет тілі

2

Абетаева А.А.

Математика

4


алгебра

2

Қуанышбек Нұрдыгул

геометрия

1

Қуанышбек Нұрдыгул

Информатика

1

Қуанышбек Нұрдыгул

Жаратылыстану

4


физика

1

Шаймуран Айнұр

химия

1

Молшылықбаева Б.К.

биология

1

Шаймұқашева Н.Н

география

1

Кенеева А.Т.

Адам және қоғам

2


Қазақстан тарихы

1

Сырлыбаев С.М.

Дүние жүзі тарихы

1

Сырлыбаев С.М.


Оқу жүктемесінің көлемі        18     сағат





6



6 «Ә» сынып оқушысы

Жахан Диана

Тіл және әдебиет

4


Қазақтілі

2

Дарханова  Л.

Оқужәне тіл дамыту

1

Дарханова  Л.

Орыс тілі

1

Кожатай Н.

Математика

2


математика

2

Мамырова А.Б.

Жаратылыстану

1


Жаратылыстану

0.5

КенееваА.Т.

география

0.5

КенееваА.Т.

Технология және өнер

1


Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау

1

БалабековаС.М.

Танымдық әрекеттерін және сөйлеу   тілінің кемшіліктерін  түзету

2





Түзету сабағы

2

Магитаева Г.Ч.

Оқу жүктемесінің көлемі        10     сағат






7


1 «А» сынып оқушысы

Акимбек Арнур

Тіл

3


Әліппе, Ана тілі

3

Бектенова Г.

Математика

2


Математика

2

Бектенова Г.К.

Жаратылыстану

0,5


Айналадағы әлем

0,5

Бектенова Г.К.

Технология және өнер

0,5


қол  еңбек

0,5

Бектенова Г.К.

Вариативтік компанент



Танымдық іс- әрекеттерін түзету сабағы

2

Досжанова Н.Т.

Оқу жүктемесінің көлемі       8     сағат






































3-сұрақ. Химия пәнін ағылшын тілінде оқыту және дене шынықтыру пәнін оқытудың ерекшеліктері.


Бұл сұрақ бойынша директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары А.Асанова сөйледі. 

Үштілділік -бәсекеге қабілетті елдер қатарына апарар басты баспалдақтардың бірі.Қазақстан бүкіл әлемге халқы үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс.Үштілдіктің маңызын түсіне білген жанның еліміз үшін болашақтағы алары да ,берері де мол."Біз ағылшын тілін игеруде серпіліс жасаумыз керек.Қазіргі әлемнің осы "лингва франксын" меңгеру біздің еліміздің әрбір азаматына өмірдегі шексіз жаңа мүмкіндіктерді ашады."Осынау мүмкіндіктерді игеру мақсатында бүгінгі білім ордалары үштілділікті енгізудің,оны тиімді жүргізудің тың жолдарынан ізденіс табуда.

Химия пәнінің мұғалімі Молшылыкбаева Б.К. 2017 жылдың қыркүйек айынан 2018 жылдың маусым айына дейін 10 айлық ағылшын курсын оқып В1 деңгейін бітірді. Осыған орай Б.К.Молшылықбаева 9 «А» сыныбында химия пәнінің кіріктіре  оқыту мақсатында «Химия ағылшын тілінде» атты авторлық бағдарламасын құрастырды. Осы бағдарламаны іске асыру үшін ата-аналармен жиналыс өткізіп, бағдарламаның мақсаты, мазмұны жайлы айтылды. Нәтижесінде ата-аналар балаларын химия пәнін ағылшын тілінде оқытуға қарсы емес екендігін білдіріп, «келісім-шартқа» отырған болатын. 

Оқушылардың химия пәнін ағылшынша  оқуға қызығушылығын білу мақсатында үштілділік бойынша сауалнама жүргізілді. Олардың басым бөлігінің химия пәнін ағылшын тілінде оқуға ынталы екендігі анықталды. Осы мәселелерді ескере отырып, 9 «А» сыныбына химия пәнін ағылшын тілінде оқыту үшін вариативті компоненттен 1 сағат берілуін ұсынды. 

Сонымен қатар, өскелең ұрпақ арасында салауатты өмір салтын одан әрі қалыптастыру бойынша ҚР Мемлекет басшысының 2017 жылғы 10 наурыздағы №17-698-3 тапсырмасын іске асыру мақсатында және Қазақстан  Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 15 тамыздағы №401 бұйрығын басшылыққа  ала отырып, Ескелді ауданының білім бөлімі №351-н «Жалпы білім беретін ұйымдардың 5-11 сыныптарында дене тәрбиесінің әр үшінші сағатында «Футбол сабағын » сынақтан өткізу туралы» бұйрығы шықты. Соған байланысты 5-11 сыныптарда дене тәрбиесінің әр үшінші сағатында «Футбол сабағын» сынақтан өткізіп, дене шынықтыру сабағында футбол сабағын сынақтан өткізіп, материалдық жабдықпен жабдықталуын қамтамасыз етілуі тиіс. 


Шешім:

5.1.  Ата-аналардың және оқушылардың сұрауы бойынша химия пәні ағылшын тілінде өткізілсін.

5.3. 5-11 сыныптарда дене тәрбиесінің әрбір үшінші сағатында «Футбол сабағы» сынақтан өткізіліп, материалдық  жабдықпен жабдықталуы қамтамасыз етілсін.йде оқитын оқушыларға сабақ  беретін мұғалімдер құжат толтыруы мен сабақ беруін қадағалау ОТЖО С.Г.Таженоваға жүктелсін.
























4- сұрақ. Әлеуметтік –қорғалмаған отбасынан шыққан оқушылардың мектепке дайындығын бақылау.Мектепке  жол акциясының жүргізілуі.- Тазабеков Е.У.

2021 жылдың 5 шілдеден бастап «Баланы мектепке даярлайық» атты дәстүрлі жалпы республикалық  мейірімділік акциясы бастау алды. Акция 2021 жылғы 1 тамыздан 30 қыркүйекке дейінгі кезеңде  «Баланы мектепке даярлайық» ұранымен өтті. Акция кезінде өткен іс-шараларға жоспары құрылып, мектеп директорының қолымен бекітілді.

«Баланы мектепке даярлайық» мейірімділік акциясы барысында жұмыс істейтін тексеру комиссиясы құрылды.  Акцияның мақсаты-жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға жаңа оқу жылына дайындық кезеңінде және әлеуметтік себептер бойынша балалардың мектепке бармауының алдын алу үшін материалдық және басқа да көмек көрсету болып табылады.

Әлеуметтік жағынан қорғалмаған отбасы балаларына оқулықтар, киім-кешек алып беруге және оқу жылы барысында ыстық тамақпен қамтуға бюджеттен қаржы бөлінеді. Алайда, бұл көпбалалы және аз қамтылған отбасының қажеттілігін толықтыра алмайды. «Баланы мектепке даярлайық» ұранымен өткізілетін мейірімділік акциясына 27.08.2021 ж мектепте «Жүректен -жүрекке» қайырымдылық марафоны ұйымдастырылып өткізілді.   

«Мектепке жол» акциясына арнайы шақырылған ауыл азаматтары және ұстаздар қатысты. Бұл акцияға өзгенің тағдырына немқұрайлы қарамайтын, өз үлестерін қаржылай да, заттай да көмек беретін ағайларымыз бен апайларымыз көмек колдарын созды. Жалпы мектепте 449 оқушы оқиды. Оның ішінде: аз қамтылған 50, көпбалалы 108, жетім 1, жартылай жетім 15, әкесімен 2, сәтсіз отбасынан 2 оқушы тұрады. Акция барысында мектеп ұжымы жинап берген қаржыға  әлеуметтік топтағы 36 оқушыға көмек көрсетілді. Сондай – ақ 1 «А» сынып оқушыларының ата-аналары  1 «А» сыныбынын 2 оқушысына мектеп сумкасымен оқу құралдарын алып берді.    

«Мектепке жол» қамқорлық акциясына әлі де жалғасын табуда. 

ШЕШІМ :

  1. «Мектепке жол»  акциясы жыл бойы  жалғастырсын.
  2. Мектептегі жетім, жартылай жетім, аз қамтылған,көпбалалы, сәтсіз  отбасынын   балалары «Мектепке жол акциясы» бойынша оқу-құралдарымен қамтамасыз етілсін.
  3. «Мектепке жол» акциянын  өткізілуін қадағалау директордың тәрбие ісі-жөніндегі орынбасары Е.У.Тазабековке жүктелсін.         


5- сұрақ .2021-2022 оқу жылында коронавирустық инфекцияның алдын алу жөніндегі санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды жүргізу туралы- Таженова С.Г

«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» 2020 жылғы 7 шілдедегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 104-бабының 1-тармағына сәйкес білім алушылар арасында COVID-19 коронавирустық инфекциясының таралуының алдын алу және Қазақстан Республикасының Үкіметі отырысының 2021 жылғы 11 тамыздағы № 25 хаттамасының 3.2-тармағын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің 2021 жылғы 25 тамыздағы № 36 Қаулысына сай    2021-2022 оқу жылында штаттық форматта оқуға рұқсат етілді.

Осы қаулыға 12 және 3-қосымшалардың талаптарында көзделген санитариялық-эпидемияға қарсы іс-шараларды сақтау;

- педагогтар мен персоналдың 100% вакцинациялануы (тұрақты медициналық қарсы көрсетілімдері бар адамдарды, COVID-19 ауырып сауыққан адамдарды сауыққаннан кейін 3 ай ішінде қоспағанда);

- ұйымға кіру кезінде «Ashyq» қосымшасын енгізу (педагогтарды, персоналды, ата-аналарды (заңды өкілдерді), 18 және одан жоғары жастағы білім алатын келушілерді QR-код (check-in) бойынша тіркеу);

- маска режимін сақтау;

- рециркуляторлардың, санитайзерлердің, тері антисептиктерінің, дезинфекциялау және жуу құралдарының жеткілікті санымен қамтамасыз ету;

- жинау және дезинфекциялау жиілігін арттыру;

- ылғалды жинау және дезинфекциялау, ауа  желдету және зарарсыздандыру режиміне қойылатын талаптарды сақтау;

- педагогтардың, персоналдың және білім алушылардың күнделікті «кіру» сүзгісі (байланыссыз термометрмен термометрия);

- бұқаралық іс-шараларды өткізуге тыйым салу (мәдени, тәрбие, сыныптан тыс және ата-аналар жиналыстары және т. б.);

- мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарында топтар мен сыныптарды біріктіре отырып іс-шаралар өткізуге тыйым салу;

- зертханалық, практикалық сабақтарды қоспағанда, кабинеттік оқыту жүйесін болдырмау;

- бастауыш, орта және жоғары сынып оқушыларын бөлек ұстау (сабақтың басталу уақыты бойынша ең жоғары мүмкіндікті ескере отырып) жағдайларында оқытуды;

2) асханадағы ауа рециркуляторларының қондырғыларын қамтамасыз ете отырып, тамақтануды ұйымдастыруды бақылауды күшейтуді;

- респираторлық инфекция белгілері бар адамдарға (жөтел, мұрынның бітелуі, дене температурасы 37 градустан жоғары);

- QR-код бойынша тіркеу кезінде «сары» және «қызыл» мәртебесі бар адамдарға («Птр-зерттеулердің бірыңғай интеграциялық порталы» және «COVID-19 бақылау орталығы» ақпараттық жүйелерінде тіркелген, COVID-19-ға ПТР-тестілеудің оң нәтижесі бар, «инфекция жұқтырған» мәртебесі бар пациент ретінде немесе COVID-19-бен ауыратын пациентпен байланыс ретінде;

- COVID-19-ға қарсы вакцинациясы жоқ педагогтар мен персоналға (тұрақты медициналық қарсы көрсетілімдері бар, ауырып жазылған адамдарды сауыққаннан кейін 3 ай ішінде қоспағанда) кіруге рұқсат етілмейді.

- COVID-19 ауруымен ауыратын білім алушылардың, педагогтардың және білім беру ұйымдарының персоналының, сондай-ақ COVID-19 ауруымен ауыратындарға жақын қарым-қатынас қатарындағы адамдардың білім беру ұйымдарына кіруіне жол бермеу жөніндегі шараларды дереу (халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшесінен  СЭС ақпарат алғаннан кейін) қабылдауды қамтамасыз етіледі;


ШЕШІМ:

Мектепте :

І.  барлық педагогтарға, персонал мен білім алушыларға  байланыссыз термометрмен термометрия жүргізіледі; қолды антисептикпен өңдеуі қадағаланады  -   жауапты  мед.қызметкерлер Какаманова Ж.Т.,Жандельдинова Г.О.

2) жүріп-тұру, оның ішінде баспалдақпен көтерілу «бір жақты қозғалыс» қағидасы бойынша арнайы көрсеткіштермен таңбаланады; жауапты  ШЖЖО Мырзаханұлы Д.

3) кезекте қашықтықты қамтамасыз ету үшін кірер алдында асфальтқа таңба қойылады;

4)   қашықтықты сақтау үшін сигналдық белгілер қойылады.

ІІ. Сабақ режимі және жұмыс орнын ұйымдастыру мынадай талаптарға сәйкес жүргізіледі:

1) сабақтар арасындағы үзіліс уақыты бастауыш, орта және жоғары сыныптарда білім алушыларының барынша ажырауын қамтамасыз етуді ескере отырып белгіленеді; жауапты ОТІЖО  Таженова С.Г.

2) зертханалық, практикалық сабақтарды қоспағанда кабинеттік жүйе алып тасталады;

3) спорттық іс-шаралар таза ауада, жылдың салқын мезгілінде желдету және ылғалды жинау режимі сақтала отырып, спорт залдарында өткізіледі.

ІІІ . Эпидемияға қарсы мынадай іс-шаралар жүргізіледі:

1) педагогтардың, персонал мен білім алушылардың маска кию режимі сақталады;

2) әр қабатта қолжетімді жерлерде және санитариялық тораптарда білім алушылар, педагогтар, қызметкерлер қолдарын өңдеуі үшін тері антисептигі бар санитайзерлер, лас маскаларды жинауға арналған таңбаланған сыйымдылықтар (урналар) орнатылады;

3) санитариялық тораптарда білім алушылар, педагогтар және қызметкерлер үшін дозаторлардағы сабынның, қол жуу қағидалары бар плакаттардың болуы қамтамасыз етіледі;

4) жинау жиілігі артады (тұтқаларды, таяныштарды, басқа жанасатын беттердің тұтқаларын қосымша өңдеу);

5) білім алушылардың  мектепте жүріп-тұруы кезінде кемінде қашықтық сақталады;

6) білім алушылар, педагогтар және персонал арасында айына кемінде 1 рет жеке (өндірістік) гигиена қағидаларын сақтау қажеттілігі туралы нұсқама және олардың мүлтіксіз орындалуын бақылау (педагогтар мен қызметкерлер арасында нұсқама өткізу күнін журналда белгілей отырып) жүргізіледі;

7) санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды сақтауға жауапты адамдар тағайындалады (температураны байланыссыз термометрмен өлшеу, білім алушыларға, педагогтареға, өндірістік оқыту шеберлеріне және қызметкерлерге санитариялық-гигиеналық талаптарды сақтау туралы нұсқама беру, нұсқама өткізу журналын жүргізу);

8) техникалық персоналға жеке қорғаныш құралдарын (маскаларды, қолғаптарды) кию және уақтылы ауыстыру, дезинфекциялау, жуу және антисептикалық құралдардың қажетті қорын қадағалау және дозаторларды уақтылы толтыру, үй-жайларды, жабдықтар мен мүкәммалды жинау және өңдеу бойынша нұсқама жүргізіледі;

9) жыл мезгілін ескере отырып, оқу, жаттығу, өзге де ұйымдастыру процестері мен жұмыс режимі кестесіне сәйкес ауаны залалсыздандыру жөніндегі жабдықтарды (рецеркуляторлар) пайдалана отырып, ауаны тұрақты зарарсыздандыру және (немесе) үй-жайларды желдету;

10) профилактикалық қарап-тексеру, жөндеу, оның ішінде сүзгілерді ауыстыру, ауа өткізгіштерді дезинфекциялау жүргізе отырып, желдету жүйелері мен ауаны баптау жүйелерінің үздіксіз жұмысы қамтамасыз етіледі;

11) қажетті жабдық және медициналық дәрі-дәрмектер бар (термометрлер, шпатель, маскалар) медициналық кабинеттер мен изоляторл (ауырған адамдар анықталған жағдайларға оқшаулау, қағаз немесе электрондық тасығышта тіркей отырып, температураны күн сайын өлшеу, дене температурасы жоғары және (немесе) респираторлық инфекция (жөтел, мұрынның бітелуі) белгілері бар адамдарды анықтау үшін) жұмыс істейді;

12) ауысымдар мен кіші ауысымдарды арттыру, білім беру ұйымдарында аралас форматта оқытуды ұйымдастыру кезінде дененің жанасуын азайту жүргізіледі.

ІV. Балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдері білім алушыларды ұйым ғимаратына кіретін есіктерге дейін ертіп апарады, ғимаратқа кіруге жол берілмейді.

V. Инфекциялық аурулар белгілері бар білім алушылар, педагогтар мен персонал көрсетілген белгілер анықталған сәттен бастап жедел медициналық жәрдем бригадасы келгенге дейін не ата-аналары (заңды өкілдері) келгенге дейін дереу оқшауланады немесе үй жағдайында өздігінен оқшаулауды жүзеге асырады.

VІ.   Мектепте ауыз су режимін сақтау қамтамасыз етіледі.

Ауыз су, оның ішінде ыдыстарға (графиндерге, шәйнектерге, шағын бактарға) құйылған немесе бөтелкеге құйылған су қауіпсіздік көрсеткіштері бойынша нормалау құжаттарының талаптарына сәйкес келеді.

Жеке ыдысты пайдалануға рұқсат етіледі. Ішу үшін таза ыдыс қолданылады. Қайнатылған ауыз суды үш сағаттан аспайтын уақыт сақталған жағдайда пайдалануға жол беріледі.

Жанасатын масканы (жабдықтарды, мүкәммалды, үстелдерді, орындықтарды), есік тұтқаларын, ажыратқыштарды, тұтқаларды, таяныштарды, баспалдақ марштарын, кабинеттерді, аудиторияларды, ортақ пайдаланылатын орындарды (спорт, акт залдары, кітапханалар, киім ілетін орындар, асхана, санитариялық тораптар, себезгі және тұрмыстық бөлмелер және т.б.) вирулицидті әсер ететін дезинфекциялау құралдарымен міндетті түрде дезинфекциялай отырып, ылғалды жинау күніне кемінде 2 рет жүргізіледі. Сынып бөлмелерін  күрделі жинау аптасына кемінде 1 рет жүргізіледі